Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.01.2011, 10:44
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bemaripoju Näytä viesti
kone on turbotettu garretin to3.
Jaa pieni turbo Mulla garretin gt17 ja toi on pieni,savua tulee vedätyksessä ja kierroksilla alkaa näkemään takana tulijat kyllä savua maailmaan mahtuu,näkee ainakin mitä moottori polttaa ja jalankulkiat tykkää,pakoputki oikealla.

__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.01.2011, 11:46
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Jaa pieni turbo Mulla garretin gt17 ja toi on pieni,savua tulee vedätyksessä ja kierroksilla alkaa näkemään takana tulijat kyllä savua maailmaan mahtuu,näkee ainakin mitä moottori polttaa ja jalankulkiat tykkää,pakoputki oikealla.
mun mielestä toi musta on just sitä palamatonta ainetta
jos sie palais kaikki oikeeseen aikaan niin ei kai se sitä mustaa tuuppais...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.01.2011, 13:19
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Saattaahan se olla ettei koneessa enää henki kulje kierroksilla.Ei kuitenkaan ihan kilpamoottoritasoa tuon B moottorin kansi.Tuollainen musta kanki putkesta ei oikein lupaa hyvää,yleensä alkaa pakolämmöt olemaan aika kovat siinä vaiheessa...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.01.2011, 16:24
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Eihän se vaan vedä.mitään imu putkea ruttuun,tai putsaria???
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.01.2011, 16:30
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

ei vedäluttun.

kai sie voi olla säätimessäkin jotain häikkää, että ei rupee pinentään syöttöjä kierroksien kasvaessa.
esim turbotetussa hjssa kierrosten rajaus vaikeeta. kiertää helposti paikallaan paritonnia ylimäärästä.

Viimeksi muokannut Jani E : 23.01.2011 16:32
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.01.2011, 23:09
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Tjaa...Kalvolle tulee niin paljon painetta ettei säädin enää toimi?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.01.2011, 14:30
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

jos painetta tulee vaan toisellepuolelle kalvoa liikaa niin ei jaksa se keskipakokuulahässäkkä painaa säätötankoo pinemmälle. sitä vaan ei ajossa huomaa kun vedossa kovemmilla kierroksilla taitaa toi turbo olla aika hyvä pakokaasujarru

garretin to4 kierti yläkierroksilla paljo paremmin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään XP1 3 kpl mustaa 80e kpl k81 O/M/V Muut 9 07.11.2010 18:34
2lt moottori pätkii kierroksilla revu Tekniikka & Jutustelu 9 09.05.2009 17:20
hj savuttaa turakki Tekniikka & Jutustelu 19 17.10.2005 08:01
hj savuttaa Tekniikka & Jutustelu 15 22.09.2004 19:34
Vette-87 nykii 1100r/min kierroksilla Vuosimallit 1984-1996 1 24.09.2003 09:19


Sivu luotu: 17:33 (GMT +2).