![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mä olen niitä silloin tällöin putsannut. Kaiuttimessa todella uhut muovinen kalvo, joka yleensä täysin metallin peitossa. Tuota metallia tulee kaikesta, avaimista ym. Itse olen käyttänyt kellotöissä käytettävää rodicoa, materiaalina aikalailla samanlaista kuin sisitarra. Tosin paljon pehmeämpää. Sillä varovasti tökkii niin metalli jää kiinni. Muutama kymmenen putsannut, yksi ei kuulunut sen jälkeen. Tosin oli muutamaan otteeseen jo puhdistettu.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pitäisikö ottaa uudelleen auki ja yrittää ko tökkimistä, koska enhän silleen hoksannut muuta kuin magneetilla jotenkin varovaisesti. |
|
||||
|
||||
![]()
Uus kaiutin näyttäis maksavan peräti 6 euroa. Kysymys kuuluu, paljonko kannattaa kikkailla?
|
||||
|
||||
![]()
Niin, eihän siinä kaiuttimessa ole muuta vikaa kuin massaa vaan liikaa. Ei jaksa liikuttaa ilmaa. Mut ei uuden vaihtaminen ole huono idea ollenkaan. Jos osat passaa helposti paikalleen.
Itse aloin niitä puhdistelee jo silloin kun ei ollut nettikauppoja mistä osia ois saanut. Välillä diilattiin osia nokian tuotekehittely puolelta, kun korjaamot ei myynyt. |
|
|||
|
|||
![]()
Tuo puhdistus olis vain kiva kokeilla ja meinasin tilata jo osan mutta kun tuo putiikki on kiinni, siellä oli joku loma menossa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ jakis remonttia | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.06.2010 17:17 |
Jeepin 4.0 H.O moottori remonttia (se käy taas) | Nemi | Tekniikka & Jutustelu | 63 | 11.06.2009 13:53 |
jarru remonttia | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.02.2009 10:47 |
Myyty M: Nokia E51+Nokia ld-3w gps+navicore fi 2007 | Hujane | O/M/V Muut | 4 | 07.12.2008 17:57 |
Ei päivääkään ilman remonttia... | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.04.2005 09:53 |