Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 22.01.2011, 02:07
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin, no Jyrden, ottaa ne kyllä tuosta 4D56:estakin aika mukavia lukemia. Tosin ei ehkä 80-luvun painoksena, mutta uudemmista kyllä:
http://www.youtube.com/watch?v=xtXi3PpoLXs

360hp, 640Nm, Mitsun 2,5 TD-IC, hitusen säädettynä.

Ja Mitsun moottoria kyllä asiantuntijat piti 80-luvulla hyvin edistyksellisenä, mitä se olikin. Alkuperäinen 2,3TD oli paljon henkilöautomaisempi, mitä muiden japsien dieselit tuohon aikaan. Sai paljon kehuja, eikä se huono koe ollutkaan. Mutta edistyksellisessa tekniikassa on aina varjopuoliakin . . .

80-luvulla Mitsulla oli vain kansi alumiiniä, nykyään koko kone on perusteiltaan alumiiniä, ja kun hommassa ollaan kehitytty, osataan se tehdä myös kestävästi. Nykyään Mitsun 1,8 DI-D, taas hyvin edistyksellinen, maailman ensimmäinen henkilöautodiesel, jossa täysin muuttua venttiilienajoitus. Tuolla saatu moottorista kevyt, todella pieni kulutuksinen, ja silti tuottaa mukavat 150hv ja 300Nm, joka pieniin autoihin riittää vallan loistavasti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan pajeron syyläri matala O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.09.2009 10:01
O: Pajeron sisälämmitin Juippa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.12.2006 00:36
O:pajeron turbo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.12.2006 20:32
Cherokee Chiefin rakentelusta + LEIMA TULI! tttreg Tekniikka & Jutustelu 21 12.08.2005 21:48
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 05:43 (GMT +2).