Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 14.01.2004, 12:24
Intiaani_Chief Intiaani_Chief ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 403
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mimmottis pelei ne ninkus on... Tai oikeestaan jos jollain ois hyvä linkki-vinkkii mistä löytys jotain faktaa lähinnä tekniikka puolesta; akselit, jakolaatikko, jne. Tai jos joku tietää, ni oishan se kiva jos vähän valoa löytys asian tiimoilta...
Eiks tää oo sellanen hyvä laiskan miehen tapa... (tai sit jos on hidas yhteys eikä jaksa koko päivää viettää googlen kimpussa), kysyä ensin niiltä jotka sattumalta tietäs...

...katajaisen kansan itsesäälin MÄÄRÄÄN...
Noh, itse en osaa kuin kehua.. olen hieman puolueellinen, vaikka alla on 88 XJ niin eipä se kamalasti eroa 90 luvun alun vehkeistä. Jos hakee täysveristä metsäkonetta niin varmasti on parempiakin vaihtoehtoja, mutta jos hyvää yleiskonetta ja jenkki se pitää olla niin XJ on oiva vaihtoehto. Hyvä ajaa, ei ole tavattoman perso bensalle (4.0 kutonen)joka muuten kestää ja kestää kun muistaa huoltaa, pääsee moneen paikkaan, osat eivät kovin kalliita, tilaa on sopivasti ja kiihtyy kuin henkilöauto, on monella leuka pudonnut kun on vähän antanut happea liikennevaloissa. Mutta soittele Jamantille niin pysyy kyllä kertoilemaan tekniikasta yhtä sun toista ja antaa myös kritiikkiä tarvittaessa... minä en kehtaa haukkua kulkupeliäni.

Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).