![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ykkös ruuvia kun tiukkaa ni savu/syöttö lisääntyy.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ai tarkoitikko, että ruuvia kääntää kiinnipäin, nii syöttö lisääntyy?
__________________
BEST IN TEST http://www.pohojanmaanoffroad.fi https://forums.offipalsta.com/album.php?u=12385 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sitä JV tarkoitti .
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mites, kun käänsin tuota ykkös ruuvia myötäpäivään eli kinni päin, niin kierrokset vaan nousi aika reippaasti. Tyhjä käynti ruuvistaki loppu säätövara. Vai pitääkö sitä ykkös ruuvia kiertää vastapäivään?
Kun tuota ruuvia kääntää kiinnipäin, niin paljonko kannattaa kääntää? vaikuttaako liika syöttö kieerosten laskevuuteen?
__________________
BEST IN TEST http://www.pohojanmaanoffroad.fi https://forums.offipalsta.com/album.php?u=12385 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kierrokset nouseen kun syöttö lisääntyy säädä sen verran ettei oo liikaa kierroksia tyhmäkäynnillä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
juu tuo on ominaisuus jakajapumpuissa et kun kääntää tarpeeks syöttöö niin tyhjäkäynti nousee, vakio ahtimella kun kääntää syöttöö silleen et tyhjäkäynti on jotain 850-900rpm nii on aika kohillaan. jos enempi haluu niin turbo tekoon ja pumppu pajalle, tosin kyl sielt pumpusta jotain soppaa irtoo vakionakin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajeron syötöt | kivari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.10.2011 16:29 |
patrollin sähköt | padola1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.04.2007 19:46 |
Patrollin syötöt | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.03.2007 13:52 | |
patrollin suuttimet | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2006 16:14 |
O: Patrollin sivupeili | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.01.2006 20:56 |