![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30630
Tuossa oli ainakin pikkasen tarinaa sellaisen asennuksesta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Just kävin ostamassa johtoa, releen, lampun, laturin ja exiden maxxima akun jonka saa kyljelleen... tarkoituksena olisi tehdä tänä iltana asennus... saas nähdä mitä siitä tulee.. niin ja sulake pesä tuli kans hommattua sellainen normisulakkeen näköinen mutta paljon isompi... siis sellainen millä on jalat... laturi oli joku lucas 38a venpele joka riittää satunnais käyttöön ihan hyvin kun ei vinssiä pyöritä tai muuta raskasta kuin pikku kompuraa ja jotain satunnaisia laitteita...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#4
|
||||
|
||||
![]() laturiLainaus:
niin toi mua rupes ihmetyttämään et mihin tota lamppua tarvii? ja minkä laisen releen kävit ostaa? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juups eli laturissa on säädin itsessään ja latauksen merkki valopitää olla että kun jos se ei lataa jostain syystä ja sitten se rele on 24v sulkeutuvalla koskettimella, että katkaisen sen merkkivalon virran virta lukolla ettei pala aina kun sammutan auton ja kuluta akkua tyhjäksi... toki voi toteuttaa niinkin että katkaisee sen virran katkaisijalla mutta parempi nuin...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
itellä tuli ongelmaksi tuo hihnan vienti ahtoputki vähän oli tiellä niin ei saanu sieltä kampuran pyörästä otettuu tai ois pitänyt joku ohjuripyörä tehdä.. hitsasin hj omaan laturiin toisen siivapyörän ja siitä suoraan yläpuolelle asensin vw laturin mutta ongelmaksi tuli liian pieni siivapyörä eikä hihna saanut tarpeeksi pitoa. hetken meni kun kiristi mutta söi sitten hihnan taas löysälle..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
joo pahasti tulee vesipumpun ratas tielle kun kampiakselin päästä koittaa saada sitä ja korvallinen tulee kauas koneen kyljestä, sen vahvistaminen nostattaa taas laturia enemmän ylös ja lisää sivulle... kunnes tulee kone pelti vastaan... sitten ei auta muu kuin ottaa toiselta laturilta suoraan ylös... toki jos jostain saisi vesipumpun päähän sellaisen siiva pyörän toiseksi ettei välitys muuttuisi kun kampiakselilla se vapaana oleva pyöräkin on erikokoinen kuin se missä hihna on alun perin...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#8
|
||||
|
||||
![]() laturin valoLainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin 12v lisä järjestelmä | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 25.02.2012 22:02 |
Lisä matkamittari | BerttaMikke | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 30.01.2010 23:41 |
Lisä akun laitto.. | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 102 | 10.01.2006 08:37 |
hj lisä kierrejouset | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.12.2005 21:40 | |
hj lisä kierrejouset | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.12.2005 18:03 |