Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.01.2011, 09:48
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.639
Perusasetus

Kaaren kiinnittämiseen saatiin sähköpostilla tällainen vastaus kun kyseltiin pulttiliitoksella olevien irroitettavien kaarien kiinnittämistä helmapalkkeihin:
"
lapun koko on aina oltava 120m2, muoto on vapaa. Lappusääntö koskee kaikkiin paikkoihin tulevia kaaren alapäitä. Jos ainevahvuus on riittävä ja rakenne soveltuva, voi kuitenkin soveltaa sitä paksua puskuria tai helmapalkkia lapuksi.

Hitsaa mutterit sinne vahvikelapun taakse.Palkki, johon kierrereikä tulee on mitäilmeisemmin liian ohuella seinämällä, jotta se kestäisi varmasti. Nyrkkisääntönä voisi pitää, että vähintään pultin vahvuuden verran pitää olla ainevahvuus palkissa, johon kierrereikä ja pultti tulee. Myös palkin vetomurtolujuus pitää olla riittävä."

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Pari kysymystä päättäjille, jos sattuvat lukemaan palstaa.

Miten turvatankki pitää asentaa ohjaamoon että läpäisee katsastuksen?

Miten ulkopuoliset kaaret saa kiinnittää helmapalkkeihin? Tarvitseeko 5mm kotelo vielä vahvistuslappuja?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Asiakastilauksena UAZ 469 4x4cup Standard-luokkaan Kelaperse Maasturiprojektit 128 16.04.2013 19:04
LADOGA 2011 Rekisteröimätön Tapahtumat 233 21.12.2011 17:30
Punkalla ajellaan 8.1.2011 tare Tapahtumat 34 13.01.2011 10:00
MMC:n ajopäivä 1.1.2011 ez-boy Tapahtumat 19 05.01.2011 17:02
Off Road säännöt 2011 -B- Tekniikka & Jutustelu 2 21.09.2010 18:52


Sivu luotu: 04:39 (GMT +2).