![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nykyin on wave ollut käytössä jo jokusen vuoden. Sitä ennen waven edeltäjä mutta siintä katkes puukko ja toinen pihti. Laittovat takuuseen uuden waven ku edeltäjään ei saanu enää varaosia. Passas mulle vallanmainiosti ![]() Ja on kyl hyvä kapistus. Kun muistaa pitää ainamukana.
|
||||
|
||||
![]()
Mä lähetin tänään oman, (oisko wawe kans joka tuli takuuna supertool 200 n tilalle, mä kaipaan kyllä vanhaa), huoltoon, kattotaas kauanko nyt kestää, pannaan tietoa tänne kun palaa...
|
|||
|
|||
![]()
Tästä tulikin mieleen jotta pitääpä lähettää tuo omakin taas huoltoon...
Taitaa olla viides kerta kun jotain katkeaa... Tosin käyttö on ollut säälimätöntä... ![]() Takuu on kyllä pelannut hienosti joka kerta! Tarttis varmaan sijoittaa johonkin järeämpään malliin... (nykyinen taitaa olla blast) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
TOIMII !!! maanantaina 10.1.2011 lähti multa tuo em. tuote huoltoon, laitoin saatteeseen maininnan että supertool 200 sopi aikoinaan paremmin mun käpäliin, ja kas: tänään 14.1.2011 kolahti laatikkoon palautuksena peruskunnostettu supertool 200 ![]() Täydet pisteet jälleen kerran - ihan 10 palvelua
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
l-200 kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.04.2007 06:28 | |
KOKEMUKSIA ? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.02.2006 09:10 | |
Kokemuksia kuumavesipesureista ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 16.11.2005 21:42 |
Kokemuksia POR-15:stä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.10.2005 23:08 |
Bronco II kokemuksia? | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.01.2005 08:52 |