![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Mua kiinnostasi vähä sama homma, mut toisinpäin, eli jos tuohon RJ:hin tulee tuupattua diisselitekniikka, niin pitäs saaha murikka keskelle ja takaperään kestävämpi välitys. Eli minkäs levynen tosiaankin on esim. wagoneerin taka-akseli suhteessa RJ:n taka-akseliin, ja saapiko niihin jostain 4.88 välityksiä?
|
#27
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja mulla kävi taas RJ:n perässä hammaspeikko kylässä ihan hankikahlauksella, ilman ketjuja! Lautasrattaasta lähti hampaat kävelylle. Onko nuo Trail-Gearin perävälitykset kestävämpiä, kuin LJ:n omat, vai joko se on sorvattava 9,5" murikka taakse? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n perävälitys? | HJ65_85 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.06.2011 12:00 |
O: 4.88 perävälitys | hiluman | O/M/V Muut | 5 | 01.12.2005 07:55 |
M:TOJO 4.11 PERÄVÄLITYS | O/M/V Muut | 2 | 06.10.2005 09:38 | |
Sj:n perävälitys? | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.07.2005 10:42 |
Sj:n perävälitys? | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.07.2005 08:18 |