![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
vituttaa rankemmalla kädellä kun koipi paketissa ja mennä pitäis nuubina: Juhis vinssiapinain liiton pj
|
|
||||
|
||||
![]()
Puukko, ja 12 tikkiä...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 08.01.2011 10:05 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
totta meinasin jo unohtaa kaikessa vitutuksessa liiton edun.
|
|
||||
|
||||
![]()
Asiat mitkä päättyy liian nopeesti ja liian aikaisin..
|
|
||||
|
||||
![]()
No, mitäs on sattunu??? :/
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
OHARIT!!
Onneks en ajanu ku 60km kilsaa turhaan, ois se voinu olla 600km ![]()
|
||||
|
||||
![]() yamaha merkkiset laitteet
rupee hiukan menee hermo tohon laitteeseen..
rupesin tutkimaan raptorii ja ilmeisesti tasapaino akseli on muuttanu ajotusta ja pamautti koneen jumii.. tietysti kiertokanki tarttee uusia ja ties mitä muuta on menny palasix... ![]() ![]() ![]() ei tota ihan viel viitti stenan kuormaan laittaa ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joulukuussa 6 päivää kuumeessa ja joku virus kurkussa, kaks päivää (terveenä) töissä ja
siitä sitten keuhkokuume 4-5 päivää kuumeessa, yks vuorokausi sairaalassa tarkkailussa. Loppu vuosi saikkua. V¤#"u taas kolmatta päivää kuumeessa. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Itse asiassa max. 6pv palkan saa vaivanpalkaksi...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |