Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 06.01.2011, 23:32
shallik:n Avatar
shallik shallik ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Kärkölä
Viestit: 43
Thumbs up

Sedät säätää, osa 3.


Noniin. Tänään oli meininki säätää taka-akselin korotusta pikkuhiljaa, huomattiinpa sitten kuitenkin että talli oli täynnä MAC-poppoota säätämässä projektia lähes tähtitieteellistä vauhtia, kiitoksia talkooväelle!

Toistaiseksi on tehty seuraavaa:

- rungosta pätkitty ylitykset edestä ja takaa
- boge osui vesilintuun lentäessään Puujoen yli
- taka-akselia korotettu jousilautasen alta 60mm
- etuiskareiden tornit myyty ranskaan eiffelin jatkeeksi
- turhat kiinnikkeet minimoitu

+ miljoona pientä juttua jotka käy “käden käänteessä” eli päivä per judanssi .
Laitetaan nyt alkuun muutama onneton kännykkäkuva ja parempia lisää kun keritään:







Piti suunnitella etuiskareiden torneja virtuaaliseen klupiaskinkanteen (suuntaa antava, ei mittakaavassa eikä mitään muutakaan):



Koska allekirjoittanut on toisjalkainen, ei voi hitsata polvillaan.. Siksipä täytynee valmistaa oheinen apuväline :

Viimeksi muokannut shallik : 06.01.2011 23:35
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Magellan Crossover PeteTurku O/M/V Muut 0 20.07.2010 13:17
Magellan Crossover panzer Tekniikka & Jutustelu 2 15.02.2009 19:31
Magellan crossover maastokartoilla?? PeteTurku Tekniikka & Jutustelu 1 19.08.2008 20:24
Crossover ohjaus muotoutuu Nalle Tekniikka & Jutustelu 8 20.05.2007 22:26
Hiluxiin Crossover -ohjaus??? Eli APUVA! Nalle Tekniikka & Jutustelu 6 16.05.2006 20:12


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).