![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lj:n 2" dobinssonin jousien pituudetolisko jollain irrallaan tai tiedossa mitkä on Lj:n etu ja takajousien ptuudet nuissa 2" dobinssonin jousissa? Jos laittais eteen 2" dobinssonin jousien tilalle HDJ:n etujouset niin saiskohan tuota autoa sillä balanssiin?? HDJ:n etuvietereiden pituus on 50cm
|
|||
|
|||
![]()
Samaa ollaan mietitty rakenteilla olevaan LJ:hin, jouset jo tiedossa mistä saa lainaan, mutta konetta ei vielä ole saatu kasaan. Toi mesen moottori painaa vielä enemmän kun alkuperänen.
Menee vielä jonku aikaa niin saa koneen kasaan..... |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis joutavana semmoset uudenkarheat 2"jouset, kunhan löydän tilalle 3"-4" jouset...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on edessä hdj:n jouset, tilasin milneriltä uudet http://www.milneroffroad.com/categor...?cID=11455&p=2 nää on kai pikkasen paksummalla langalla, kun kääntöpäähän otti vähän kiinni. Lekaa jousikuppiin ja tilanne korjaantu
![]() Vanhat Hdj:n jouset laitettiin kaverin läjään jossa dobinssonin 2" jouset takana, ja ihan suoraan jäi sekin. Tuo vihreä paholainen. Noilla milnerin jousilla mulla on pohjaanlyöntikumin kohdalta rungosta siihen akselin vastakappaleeseen väliä 22cm.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n jousien pituudet? | Ilmari84 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 31.05.2009 18:00 |
Myyty Hiluxiin dobinssonin pakat! | azizp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 18.11.2008 11:26 |
th 350 ja th 700 pituudet? | Rompe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.08.2007 08:39 |
HJ60 iskarien pituudet ja jousien puslat | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.06.2006 12:55 |
HJ:n korin kannakkeiden pulttien pituudet?? | asko | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.01.2005 15:58 |