![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myyty Mistähän kohtaa toi rulez on löytänyt halvemmalla lamppuja ku huge?Ihan selvästi lukee että Hinta: 42.58 € Myyty
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Otahan silmä käteen ekassa viestissä mainittiin jotta 45e/kpl joten kyllä 42.58/kpl on halvempi ![]() No nyt on taas hugella hinnat laskenu 40e/kpl joten on todennäkösesti suomen halvin rohkeasti vaan tilaamaan ketkä ei tuolta mun linkittämästä paikasta kerenny tilausta tekeen. En tosiaankaan hugen markkinoita halunnut tuhota tuolla linkillä vaan tarjota vaihtoehdon kun hugella ei näitä ollut tarjota sillä hetkellä ! Viimeksi muokannut rulez : 05.01.2011 20:25 |
|
||||
|
||||
![]()
..ei tässä nyt kenenkään markkïnoita ole pilattu, ainakaan minun, Jokainenhan ostaa mistä halvimmalla saa. Tavara on sama kaikille..
Mutta ymmärsinkö rulez että olen sinulle tarjonnut eioota?! Muistaakseni et ole minulta koskaan kysynyt lamppujen tilannetta. Mutta jos kyseisiä lyhtyjä tarvitset, kauttani niitä saa, sopivasti 40€/kpl.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tarttis lyhtyjä, pidähän ajan tasalla kun /jos taas tilailet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kerroppa minkälaisesta määrästä olet kiinnostunut? Tilaan huomenna, kokemukseen perustuva arvio toimitusajasta on että olisivat ensiviikon lopulla minulla..
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos ovat laajalla valokuviolla niin 5kpl olisi passeli määrä.
|
|
||||
|
||||
![]()
No eipä kauvaa menny nii tarves taas kohtas eli mönkiä tarvittee lisää valovoimaa lanaushommiin.
Eli mulle 2kpl noita kun tilaat jos nyt tilaus ei monen kuukauden päähä veny. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuolla hieman ylempänä samassa topikissa kyselit tilaajia niin muutaman olisin ottanut mutta tilaus oli buukattu täyteen ![]() No eipä siinä tuo netin selailu tuotti tuon täälläkin esittämäni linkin josta sitten sain tilattua joten tälläkertaa ei isompaan määrään tarvesta. katotaan sitten taas kun tuloo tarves. |
|
||||
|
||||
![]() JEP
lamput on saapuneet. Laittakaa postitustiedot ja määrä yksityisviestillä tai tekstarilla 0440555000.
|
|
||||
|
||||
![]() LED LED LED
Vielä olis muutama lamppu vailla omistajaa!
|
|
|||
|
|||
![]()
Laitoin sulle yksityisviestin, mutta mitään ei ole kuulunut, saitko viestin?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos on vielä myymättömiä lamppuja, voisin muutaman ostaa, 040-5739029.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sain, ja paketin olisi pitänyt olla siellä jo eilen! Kysyppä omasta postikonttoristasi.
|
|
|||
|
|||
![]() Kesiä katolle!
Mä voisin varata sen kuus lyhtyä. Mitäs tälle setille jää hintaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
VIELÄ OLIS MUUTAMA!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vieläkö löytyis mulle 2kpl ?
|
|
||||
|
||||
![]()
LÖYTYY 5kpl!
pistä postitustiedot ja määrä yv:llä tai viestinä O44O555OOO. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Led työvaloja | Solmurauta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 22 | 22.01.2011 09:57 |
Ostettu Xenon työvaloja | Rompe1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 20 | 06.11.2009 21:56 |
Myydään LED työvaloja | Skippe_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.09.2009 22:27 |
Ostetaan Vinssi ja työvaloja | -ja- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.02.2009 14:01 |
"työvaloja" | Flugfiske | Tekniikka & Jutustelu | 70 | 06.08.2007 21:18 |