Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.01.2004, 21:27
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Moi,

käytin tuossa syksyllä -88 rangea leimalla, ja sanoin että siinä on sitten jatkuva neliveto, että kannattaako viedä dynoon, heppu selaili hetken jotain kirjaa ja sanoi että joo kyllä tämän voi viedä dynoon, ei ole vielä viskoa keskellä.

Ja sitä vartenhan se tasauspyörästä siellä jakolaatikossa on, että tasaa etu- ja taka-akselien välistä pyörintäeroa, dynossa mitattaessa toinen pää pyörii ja toinen ei, ei kai se nyt niin herkkä voi olla (vaikka onkin varmaan pubissa suunniteltu).

Niin onko kellä sitten pasahtanut jakolodju rangesta tai muusta keskitasauspyörästöllisestä dynossa? Joskun aiemmin oli juttua samasta aiheesta, ja G280 oli muistaakseni hajottanut yhden, olisko se ollut niin antiikkinen range että siinä oli se kitkalukko keskellä? Vaiko ihan kytkettävä lukko, joka oli vielä aukikin?

-Paavo

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:45 (GMT +2).