Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 06.01.2004, 23:15
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ja kaitpa se on toi mun chevroletkin sitten kyhätty sieelä jos se ikkunoiden sulamisesta selviää...
Antin Usko tai Älä:

Land Cruisereissa on oikeasti ainakin yksi juttu joka johtuu siitä että kuskin on alun perin ajateltu istuvan oikealla? Tasauspyörästöt on oikealla puolen siksi, että on ajateltu kuskin pystyvän helpommin etsimään banjojen mentävää reittiä jos ovat linjassa kuskin pään kanssa.

Toinen juttu on se, että koneen ja voimansiirron painopiste on vähän vasemmalla. Tästä taas seuraa se, että kun kuski onkin vasemmalla eikä oikealla niinkuin on laskettu, nojaa suurin osa 40-sarjan cruisereista vähän vasemmalle ("the cruiser lean").

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 07:57 (GMT +2).