![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() säätöitse ruuvasin sitä alasyöttöä 1 3/4 sisään ja ahdonalaista 4 ulos, ei savua ykkösellä ja kakkosella jauhaa 33 allterraini tyhjää asvaltilla ja kolmosella jauhaa sitte kytkin tyhjää. ahtoja nostettu perus jousella 1,2baariin
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
en tiedä miten nää pumput tuolla ammattipajoilla säädetään, mutta pyörittävät ainaki ton mikä tossa kuvassa lukee perussyöttönä niin kokonaan auki. (jopa poistavat)
ja tuon ahdonalaisen ruuvin vastapuolella on kans joku perus syöttöruuvi. sitten ton kannen alla jonka saa auki imusarjan irrotuksen jälkeen, niin sieltä löytyy vie pari jotain ala ja yläsyötön säätökäyrän ruuvia. sitten ku laittaa sinne kalvolle valmiiksi paineilmasäiliöstä 1,5bar niin rupee syöttään ilman ahtojakin täydet ku painaa kaasun lattiaan. ja tulee neekerinkyrpää 3" putken täydeltä ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tuossa ne ruuvit taitavat näkyäkkin, tuolla suurimman annostuksen rajoitinruuvilla saa varmaan juuri ahdonalaista lisättyä.Taas alkaa sormet syyhytä jos sittenkin itse vähän kokeilisi. ![]() Säätökäyrän asetusruuvit saisi jäädä rauhaan. Suurimman annostuksen rajoitinruuvi taitaa pysäyttää säätökaran? Viimeksi muokannut helmapelti : 02.01.2011 00:15 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sääditkö ollenkaan kalvon jousen esijännitystä? Sitä varmaan voisi vähän kiristää jos antaa täydet syötöt jo vakiopaineilla. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
perhana kun ois tienny tuon suurimman annostuksen ruuvin se oli mynän jäljiltä melko koskematon enkä itse kehdannut paljoo säädellä... ois voinu herää 40 vähän paremmin kyllä vituttaa.....
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa olis vielä aiheeseen liittyen hieno amishenkinen turbonappi, vois säätää vaikka 0,8/1,2bar kytkin ei luista/luistaa
![]() ![]() http://www.katuauto.fi/product_info.php?products_id=392 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
tuota suurimman annoksen rajoitin suuvia 4 kiekkaa ja vasta puolelta toista eli savukseneston jousta kiristäen.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
miksei näitä viestejä voi muokata! tarkoitus oli lisätävettä tuos sammutinvivun vieres olevaa mollukkaa sai kans kiristää (vai löysätä) eli yht, kolme vaikuttavaa ruuvia tässä tapauksessa. Eiköhän nuo päällä olevan kannen alta löytyvät ruuvit kannata jättää rauhaan tai oikeasti pitää tietää mitä tekee!
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Laitoin sinulle yksitysviestin tähän liittyen.
__________________
Jukka |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tässä jo perussäädöt on kasassa:
-perussyöttö auki niin että sammutinvipu? ottaa melkein kiinni. -suurimman annostuksen rajoitinruuvia auki n.4kierrosta -kalvonpään rajoitinruuvia kiinni vähän eli lisää ahtamatonta syöttöä. Kahta viimeistä on helppo säädellä kokeilemalla. Lisäksi olis hyvä selvittää millä paineella kalvossa kiinnioleva säätökara on pohjassa, jos pohjaa liian alhaisella paineella niin lisää jousen esikiristystä. Isuzussa kun laittoi kalvolle 1bar paineen niin kara kopsahti ääriasentoon, esikiristystä lisää kunnes kopsahdus vaimenee. Äärimmäisen tarkka ja tieteellinen menetelmä ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
juuri näin. siinähän ne syötön salaisuudet!
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo 4 kierrosta ahdonalaista auki on muuten jo aika rankka säätö. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 SYÖTTÖPUMPUM SÄÄTÄMINEN | Pierunkuori | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2010 19:50 |
Vetopyörästön säätäminen Toyotassa? | ZwA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.01.2010 22:27 |
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
Ohjaustehostimen tehon säätäminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 21:36 | |
Pyöränkulmat ja säätäminen | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 23.07.2003 09:21 |