![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() .....
|
||||
|
||||
![]()
Mäkihyppy kohtalot Larinnon ja Hautamäen osalta vituttaa
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ahonen ja Koivuranta taas klaaraa ainakin vielä......
|
|||
|
|||
![]() Kyllä se siitä, kaikesta huolimatta
On se hyvä että neidolla on vahva usko tulevaisuuteen. Mutta näinhän tuo on, pessimisti ei pety!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Akka prkle.... nyt alan kyllä juomaan
|
|
||||
|
||||
![]()
Ikävä kyllä petymme mekin... Sanonta on valheellinen. :/
|
||||
|
||||
![]()
Joku saatanan helevetin kyrvelö ajanu pösön rojunsa minun parkkipaikalle... ..ttuu kun ei ole maasturia millä vetästä 406 ruudusta veks... Katellaan miten kiva valitus foordsonin moottorista kuuluu aamusella, kun ilman lämmitystä tulille...
|
|||
|
|||
![]()
...ja nyt se prkleen akka meinas, että nyt lähtee nuo maastoauto paskat... taloon pitää ostaa oikea citimaasturi, että hänki kehtaa ajella... ja vtut sanon mä... lisää kaljaa koneistoon, ei tää voi enää tästä pahentua
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rakas akka -haluaisinhan minä pitää sinutkin.. |
|
||||
|
||||
![]()
niin ja koira lyömällä..
|
|
||||
|
||||
![]()
ilimota että osta ihan kuule sellainen kun haluut ja hoita sen ylläpito ja käyttökulut.
|
|
||||
|
||||
![]() helvetinmoinen köhä...
kärsä vuotaa, keuhkot vinkkuu ja astmaatikoo vituttaa... pakko kait mennä huomenna lekurille hakee jos nyt ei antabus kuuri kuitenkaan vaan antibiootteja...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nooh... pari päivää sen jälkeen niin sama auto on taas mun ruudussa ja tälläkertaa loppu huumori (pitkä työpäivä takana ja kello oli taas jotain puoltayötä). Asettelin pontiakin keulan silleen sopivasti sen vetokoukkua vasten ( -75 vuoden firebirdissä on kuminen puskuri, jonka idea oli että se kestäisi törmäyksen 5 mailin tuntinopudella seinään aiheuttamatta vauriota ajoneuvolle), ja reippaalla tuuppasulla auto pensas aidan läpi viereisen kaupan pihaan. Ei enään sen jälkeen parkkeerannut mun ruutuun. Kiukun laannuttua hiukan kadutti tempaus ja mietinkin että soitteleeko poliisi aamulla syyttäen jonkin sortin ilkivallasta tai jostan mut onneksi näin ei sit tapahtunut. Mut kyl silloin oikeesti ahisti.... vaika rauhallinen mies oonkin... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eniten vituttaa taas kaikki. Mutta erityisesti kiire.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Maksamaton viimeisen kuukauden palkka lomalisukkeineen...On se s**tana kumma kun ottaa loparit niin alkaa firmalla tulla maksuvaikeuksia.
Noh,jos ei maanantaina ole tullut niin soitto ensin firmaan ja sitten lakimiehelle... |
|
||||
|
||||
![]()
muistahan, että jos ei lopputili tule ajallaan, niin saat sille korkoa... jos menee vähänkin vänkäämiseksi firman puolelta, niin yhteys liittoon tai lakimieheen.
|
||||
|
||||
![]()
Kovalla pakkasella on hyvä laittaa injektioruiskulla vettä ovien lukkoihin saa amusella sulatella hetkisen.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |