![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Joko soot kompuran ja letkun virittännä rakettia varte??? Pitäskö sille viritykselle tehhä joku teline? Toimisko siinä vaikka muovipussi laskuvarjona jottei se heti humahda alas liika nopeesti? Hommaako sä pari isoa 200l roskapussia ni kokeillaan paria "fiksua juttua".... Iskikö mulle kyselyikä?? p.s. videoidaanko koko sähellys??
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() On mulla nuit jätesäkkejä tua juu, ja Sua varten on videokamera tikissä... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Voiko elokuvissa käydä yksin? Ensimmäisen reaktion "totta kai voi!" jälkeen kun asiaa miettii niin käykö kukaan oikeasti...??
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä mietin joku aika sitten ihan samaa. Mieleen ei tullut kuin Peter von Bagh-tyyppinen elokuvafriikki. En mennyt leffaan...
|
||||
|
||||
![]()
no tota tyhmä kysymys mut mitä ilo pidemmistä riipukkeista on ?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Olis siellä salissa varmaan ollut muitakin
Olisit mennyt vain, tuskinpa ne tyhjälle salille leffoja näyttää eli ei siellä yksin tartte istuksella..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ps. Oli tuossa se etu, että saattoi siemailla muutaman oluen kenenkään häiritsemättä. Ja tuli nähtyä samalla kaksi elokuvaa, ensimmäinen ja taatusti viimeinen Körmy-pläjäys. Todellista B-luokan aatelia.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |