Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 27.12.2010, 21:28
Rölli Rölli on kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
KDJ on muuten ihan ok hieman kevyempi vain kuin HDJ joten vetokyky huonoissa olosuhteissa kehnompi. Tässä ei myöskään ole oikeita tasauspyörästön lukkoja, vaan luistonesto yrittää toimittaa lukkojen virkaa.

Eli se ottaa tehot pois koneesta silloin kun pitäis antaa runtua, tietokoneet v.....un maastoautoista.
Noh. Ei kai niitä ralliautoja sillä trailerilla sinne ojan toiselle puolelle viedä joten sulle toi tuskin on merkittävä ongelma.
Jos valitsee hieman vanhemman ja samalla halvemman KZJ mallin niin on vielä keskellä kytkettävä lukko ja varustetasosta riippuen takanakin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L200 2ov, Pajero 3ov, Hilux 2ov, land cruiser 3ov. maastopeliä Maasturiprojektit 5 25.03.2009 19:23
Land Rover VS Land Cruiser jussi83 Tekniikka & Jutustelu 13 05.01.2009 20:15
Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser Tekniikka & Jutustelu 35 15.08.2007 18:45
M: Land Cruiser LJ-70 PikkuF O/M/V Muut 0 10.06.2005 22:18
Pajero/Land Cruiser automaatin kulutus HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 2 31.12.2004 15:38


Sivu luotu: 21:57 (GMT +2).