Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Kärjettömässä paukkua sen verran paljon, jotta alkaa liittimet sulamaan ja vastukset paukkumaan johdoissa..  
Normi kärjellisen puolan vastus 3-4ohm paikkeilla ja kipinä 10-15kV. Kärjettömässä 1 - 2ohm ja kipinä yli 20kV, sen takia johtimen vastuksella ei ole niin suurta merkitystä kärjettömässä!
Ja noi Finjector:n kamat on tarkoitettu kestämään (parasta laatua), suurin osa asiakkaista on just "viriviri tööt tööt" veitikoita ja rakentelevat sytkäjärjestelmiä yli 60kV jännitteillä...
JeSS:lle --> jos on harrasteauto ja olet pitämässä sitä pidempäänkin, niin EHDOTTOMASTI LAADUKASTA tavaraa, koska MB on juuri sytkästään herkkä ja sen osien saaminen on erittäin hankalaa. Varsinkin se sytkän "ohjainboxi" on tuotanto lopetettu ja tiedän muutaman tapauksen, jotta SL/SLC on mennyt sen takia purkuun, kun osia ei ole enään saatu edes purettuna/korjattuna!!!!
|
Sen verran uusi juttu minulle, että piti oikein varmistella, että kärjetönhän tämä minun on ja jostai lukenut, että tuo vastus olisi hyvä olla 1 mutta onko se sitten muute ohmi vai k ohmi , olisin sanonut että kohmi , no kun en tiedä ja siksi kysynkin että miksi ja mikä tuo 60kV jännite sitten on .