Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 14.12.2010, 03:39
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

puukolla tai jollain vastaava soittimen ja kojelaudan reijän raossa vedät/painat sillä puukolla ne "väkäset"mitä pitää kehikkoa paikalla suoraks ettei kanita.. niin että tulee soitin kehikoineen päivineen ulos.. rukarilla tai jollain kampeat sen vähän kerralla suoraan ulos

vähän ku väännät siin raossa nin näet kyll miss ne väkäset stondaa..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan AutoCD-soitin härski O/M/V Muut 1 11.03.2009 15:55
Myyty sony cdx-m700 "black panel" autocd Issu O/M/V Muut 0 27.08.2008 08:36
hj:n etuperämurikan irrotus??? Harrastelija Tekniikka & Jutustelu 7 17.01.2007 09:52
hj:n ikkunaveivin irrotus? Tekniikka & Jutustelu 3 18.11.2005 02:12
"Airbagin irrotus" Vuosimallit 1984-1996 3 28.02.2003 16:46


Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).