![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
puukolla tai jollain vastaava soittimen ja kojelaudan reijän raossa vedät/painat sillä puukolla ne "väkäset"mitä pitää kehikkoa paikalla suoraks ettei kanita.. niin että tulee soitin kehikoineen päivineen ulos.. rukarilla tai jollain kampeat sen vähän kerralla suoraan ulos
vähän ku väännät siin raossa nin näet kyll miss ne väkäset stondaa..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan AutoCD-soitin | härski | O/M/V Muut | 1 | 11.03.2009 15:55 |
| Myyty sony cdx-m700 "black panel" autocd | Issu | O/M/V Muut | 0 | 27.08.2008 08:36 |
| hj:n etuperämurikan irrotus??? | Harrastelija | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.01.2007 09:52 |
| hj:n ikkunaveivin irrotus? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.11.2005 02:12 | |
| "Airbagin irrotus" | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 28.02.2003 16:46 | |