![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ei kait me tuon kanssa tulla, mutta tuon kanssa tehdään rangesta kilpuri stanuluokkaan. Jos joku niitä kisoja järjestää.. Vielä ei oo kiire auton kanssa kun ei ole kisojakaan tiedossa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Laita vaan julki, hyvä se on. Kopsataan sitten palstalle kun on eka 4x4cup.com:issa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt sitten kalenteri on julkaistuna ja löytyy tapahtumat puolelta osoitteesta: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=79013
|
|
||||
|
||||
![]() Pajotusosastolle painetta...
Team Koponen kisaa parin vuoden tauon jälkeen "kevennetyllä Rangella". Luokkana Modified.
Navigaattorina allekirjoittanut, ratin takana Arska-tehtaalta. Auto on pikkasen vielä vaiheessa, mutta tänverran siitä voi paljastaa. -Jari- Viimeksi muokannut JaKo : 16.12.2010 11:27 Perustelu: Luokka... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Cuppiin 2011
Team Kitka-Met lähtee cuppiin kahdella autolla kuten edellisenäkin vuotena.
1:s Joukkue: Kuski: Mikko Suvinen Apparit: Harri Kangas & Jarkko Liimatainen Luokka: Modi Auto: Toyota LJ 70 2:s Joukkue: Kuski: Jyrki Myllyaho Apparit: Janne Vehmasaho & Janne Ahonen (ei mäkihyppääjä) Luokka: Originaali Auto: Suzuki SJ 410 Huolto: Janne Kankaanpää ja Mikko Kangas (.... mistä näitä mikkoja ja janneja riittää???) |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, sinnekkö tuo mun vanha runko onkin kulkeutunut kärkölän kautta!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LADOGA 2011 | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 233 | 21.12.2011 17:30 |
Muutos 2011 puolueeksi | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 0 | 08.10.2010 20:06 |
Uaz esittely video tornissa... | samisami2 | Chit-Chat | 12 | 25.01.2007 18:21 |
Lajin esittely | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.10.2005 17:06 | |
Uazin esittely video... | samisami2 | Linkit | 4 | 02.10.2005 16:04 |