Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 05.01.2004, 13:33
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Ei oikein voi sanoo muuta yleispätevää sääntöä akseleiden kestämiseen kun "mitä isompi auto, sitä kestävämpi akseli". Eri akselit kestää erilaista rääkkiä. Jenkeistä Dana 60 ja Fordin 9" on varmaan halutuimmat akselit. Omaan LJ:hin en laita isompaa kun 35" pyörää, kun en noihin pikkuperä-akseleihin luota. HJ:n akseli kestää jo enempi, kunhan murrokseen vahvistaa/vaihtaa. Raksa-kuviollinen pyörä on varsin hyvä mudassa, ja jonkin verran niitä käytetäänkin. Jakovaihteiston on yleensä kytkettäviä, jolloin lukkoa ei tarvita. Jatkuvanelivetoisissa on melkein kaikissa "oikeissa" maastureissa kytkettävä lukko.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit finvalp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 06.09.2006 13:37
M: Bj akselit jansku O/M/V Muut 2 11.08.2005 07:50
Ostetaan RANGEN akselit/ Myydään BJ:n akselit japex O/M/V Muut 8 01.02.2005 17:22
M: BJ-40 akselit MK O/M/V Muut 0 15.09.2003 12:12
O: Akselit ari O/M/V Muut 0 08.03.2003 09:17


Sivu luotu: 07:25 (GMT +2).