![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() VAG:n Caddy ja passat ois yks, mutta niissä neljälle putkelle paikat... Nissanin vastaavaa en nyt muista, ja Toyotassakin on se säädin... Nyt siellä kolmen putkipaikan omaava bulkki, jotta saan ajettua sitä pois eest pihassa ja odottaan jatkokäsittelyä... Eli purkua, kun osina parempi kysyntä ku ehjänä. Ja mitä kysymykseen tulee, niin on siit tuoreemmaskin se venttiili siellä perässä... Eli ei kummene välttämättä auton nuorennus. Vaik osina aina paremmin saa ku eheenä ja ku Lännest aattelin tuoda seuraavat autot ja ku voi tulla vielä 1000€:n hintaan 300 Väyrynenkin. Eli tekniikan hinnalla uto ja muutkin tekee kauppansa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muistaaksein Fiat Ducaton vena ei maksa kahtakymppiä motonetissa. Siinä ei muistaakseni oo ku yks sisään ja yks ulos. Ja jos on liikaa reikiä ni tulppaa ylimääräset.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Ducaton...
Kuvaa kävin kattoon vianorilla, mutta eihän siitä selvää saanut...
Mazdan B-sarjassa, kuin myös Fordin Connectissa on kaa venttiilit, kuten myös Pugin Boxereissa. Pugeissa kahta mallia, kun on ABS:tonta ja ABS:llista tarjolla. Mut katotaan nyt, jos löytyy ni sit löytyy ja etitään moottoria sitten ku siit kaupat tulossa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
M/V Pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.02.2008 00:19 |
V: pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.10.2007 22:21 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M: PAJERO 3,0 V6 vm-89 | Skodillac | O/M/V Muut | 13 | 17.06.2005 22:59 |