Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2010, 06:03
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HANE Näytä viesti
nyt kuullostaisi että ajoitus 180 astetta pielessä....

Mulla on ainakin jotain merkkejä vauhtipyörälläkin.... en vaan ole tutustunut mitä...

Ajoitappas työtahti 1-pytylle(jakopään puoli) ja jakaja osoittamaan 1-pytylle

Tai eti suznan manuaali missä kerrotaan miten se ajoitus.....vaikka... http://www.suzukiinfo.com/
No niin minustaki tuntuu et nokka on 180 astetta pielessä, mutku merkit on kohallaan. Jos ei sitten ole nokka-akselin kiila antanu periksi ja sieltä muuttunut, mut melko tuuri ois et ois muuttunu just tasan 180 astetta...

Jos ajotan koneen 1-pytylle niin nokka-akselin merkki menee sit sen 180 astetta pieleen, eikä se ole mun mielestä oikein. Eihän sen pitäisi periaatteessa kuitenkaan särkeä mitään, mut tuntuu typerältä laittaa merkit pieleen.

Suskan manuaalissa mainitaan vaan noi merkit kohdilleen, ja et sytytysjärjestys ois 1-3-4-2 ja et virranjakaja pitäs laittaa 1-pytyn kohdalle....

Onko kellään mitään suskaa mistä kattos merkit kohdalleen ja sit et millä pytyllä työtahti sillon on??

__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.12.2010, 06:23
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Kytkinkopassa on tarkastus aukko, sieltä 0 merkki kohalleen jolloin pitäs kyllä 1 mäntä olla ylhäällä. sitten nokka kohilleen (molemmat venttiilit kiinni) ja jakaja n 1 pytyn kohdalle.. ei pitäs käynti enään kaukana olla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.12.2010, 21:02
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Kytkinkopassa on tarkastus aukko, sieltä 0 merkki kohalleen jolloin pitäs kyllä 1 mäntä olla ylhäällä. sitten nokka kohilleen (molemmat venttiilit kiinni) ja jakaja n 1 pytyn kohdalle.. ei pitäs käynti enään kaukana olla.
Tuo vauhtipyörän merkki pitää tutkia, siitä en tiennytkään. Kiitos!
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.12.2010, 06:29
Kellis:n Avatar
Kellis Kellis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.08
Sijainti: Kuusamo
Viestit: 305
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
No niin minustaki tuntuu et nokka on 180 astetta pielessä, mutku merkit on kohallaan. Jos ei sitten ole nokka-akselin kiila antanu periksi ja sieltä muuttunut, mut melko tuuri ois et ois muuttunu just tasan 180 astetta...

Jos ajotan koneen 1-pytylle niin nokka-akselin merkki menee sit sen 180 astetta pieleen, eikä se ole mun mielestä oikein. Eihän sen pitäisi periaatteessa kuitenkaan särkeä mitään, mut tuntuu typerältä laittaa merkit pieleen.

Suskan manuaalissa mainitaan vaan noi merkit kohdilleen, ja et sytytysjärjestys ois 1-3-4-2 ja et virranjakaja pitäs laittaa 1-pytyn kohdalle....

Onko kellään mitään suskaa mistä kattos merkit kohdalleen ja sit et millä pytyllä työtahti sillon on??


Laitat ne merkit kohdalleen ja siirrät virranjakajaa sen verran että pyörijä osoittaa ykköseen .

Ja kun pyörität konetta ota se huomioon että täytyy pyörittää kaksi kierrosta kampiakselia jotta nokka-akseli on kohdallaan

Ei mun mielestä tuossa sen ihmeempää pitäis olla ....
__________________
Älä rääkkää sitä !
No enhä minä rääkkääkkään!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.12.2010, 21:02
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MKello Näytä viesti
Laitat ne merkit kohdalleen ja siirrät virranjakajaa sen verran että pyörijä osoittaa ykköseen .

Ja kun pyörität konetta ota se huomioon että täytyy pyörittää kaksi kierrosta kampiakselia jotta nokka-akseli on kohdallaan

Ei mun mielestä tuossa sen ihmeempää pitäis olla ....
Ei pitäny munkaan mielestä tossa olla mitään ihmeempää, mutkun teen noin kuten ohjeistat niin auto ei edes yritä käyntiin. Vaimea tupsahtelu kuuluu vain pakoputkesta, kuten myöhään sytyttäessä.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Efi-Rankun kipinä kateissa Tekniikka & Jutustelu 17 18.10.2008 00:17
Rangesta kipinä kateissa revu Tekniikka & Jutustelu 6 20.07.2008 05:52
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
rangen kipinä? anssiyliaho Tekniikka & Jutustelu 1 23.09.2007 20:11
UAZ 89. kipinä häviää Tekniikka & Jutustelu 26 22.04.2007 22:03


Sivu luotu: 16:40 (GMT +2).