Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.12.2010, 17:03
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Taka akselissa pitäis olla kitka,ei ne normi kitkalukot mitään pidä,varsinkaan tosipaikassa,kaupan parkkipaikalla piirtää hienosti mustaa viivaa kun tekee uukkarin.Pajeron kitkalukon saa toimimaan kun purkaa perän ja tekee 0.75mm pellistä yhden kitkalevyn lisää,tämän peltisen ekstralevyn laittaa lukon kuoren ja kiinteän levyn väliin (koko kitkalevynipun päälimmäiseksi) niin lukko on 100% ja ei luista.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Pajero 3.0 V6 -92 _ruben O/M/V Ajoneuvot 0 21.07.2008 11:17
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero -88 O/M/V Muut 0 05.06.2005 20:00
Pajero Juniori83 Chit-Chat 0 03.06.2005 14:10


Sivu luotu: 18:55 (GMT +2).