![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Todellisuudessa noiden kaarien teko "omasta päästä" ei ole kovinkaan vaikeaa. Leikkaat vanhan kaaren pois muotouran yläreunaa myöden ja jatkat sisälokarin suoraan siihen. näin ainakin itse olen tehnyt omiin suzukeihini... tuossa pari kuvaa. taka kaaria nostin lisäksi n. 5cm isommille pyörille. etukaarissa otin vain enemmäm pois sisälokarista ja pistin leveämmän pellin Tosta näkyy mistä asti olen leikannut ![]() Tuossa näkyy hieman epäselvästi ohut suora pellin soiro sisälokarin ja ulkopellin välissä ![]() Anonyymit on tosi ihania, varsinkin neitsyinä ![]()
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ:n kaaret | BJV-8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2007 18:42 |
Suikan kaaret? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.03.2007 11:27 |
susukin pyöränlaakeri | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.01.2007 00:40 |
susukin nopeus | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 29.12.2006 17:59 |
Kaaret? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.04.2003 10:47 |