![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Keli lämpänee ja lunta ei vieläkään sada
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Olo on haikea, mutta kevyempi kuin aiemmin. Päätettiin pistää lusikat jakoon. Kaippa se 20 vuotta alkoi jo riittämään molemmille.
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Aikanaan lasten isästä erotessa tunsin suuren vapauttavan olon, kun kirjoitin nimen alle OMAN kodin vuokrasoppariin, siitä alkoi uusi elämä!! Kirjaimellisesti!! |
|
||||
|
||||
![]()
Elämä on. Itse aikanaan tein saman ja hoidettiin emännän kanssa ero tyylikkäästi läpi. Hyvä homma sinänsä, koska nyt asutaan taas saman katon alla. Mutta jokainen tekee omat ratkaisut....
|
||||
|
||||
![]()
Ohi on off hire! Jeiiiiii back in the business.
..we are sailing,sailing again...
|
||||
|
||||
![]() xD
"Kipu voi tulla yllättäen"
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No nyt taas ei vituta yhtään että tulee lunta aivan taivaan täydeltä!!!
![]() ![]() Harmi vaan että sen tulo taitaa loppua illalla ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Saatiin ikäänkuin sponssina tuliterä pyykinpesukone. Merkiltään daewoo ja on jumalattoman helppokäyttöinen vehje.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Elämäni 37 muutto edessä, eikä vituta yhtään, pääsee eroon tästä HELVETINtalosta, jossa kellään ei ole hyvä olla
![]() ![]() ![]() ![]() Pääsee tulokaskin alottamaa tuoreen elämän sellaisessa talossa jossa on aina asunut onnellisia ihmisiä ja jossa on hyvä henki ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nostan hattua! Ajatella, jos elät 80-vuotiaaksi niin ei ole enää kuin 44 muuttoa tämän lisäksi. Itse olen muuttanu viisi kertaa elämäni aikana. En inhoa mitään muuta niin paljon kuin muuttamista...paitsi sieniä!
Mutta aiheeseen mennäkseni. Olipa hienoa ottaa tuntumaa tämän talven lumille. Ainoa huono puoli oli lumen vähyys. |
|
||||
|
||||
![]()
Että mä olen onnellinen, sain renu megane scenicin moottorin vaihdettua. Voin muuten kertoo että jos joku aikoo vaihtaa koneen tollaseen niin kannattaa miettiä kaks kertaa ennen kun alkaa projektiin. Syy miks vaihdoin koneen oli että satatuhatta ajetusta koneesta johon oli just jakopää remppa tehty meni moniura hihna suikaleiksi ja tietenkin suikaleet jakopäähän hihnan väliin ja jako sekaisin. 16v kone, 80 kmh vauhtia ja sahattu akku tyhjäks ennen kun kerkesin paikalle, kotiin hinatessa kokeilivat vielä käynnistää sitä. Nyt kuitenkin "uusi" moottori ja hyvin pelittää.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kävin paikalliseen akkufirmaan viemässä vanhoja akkuja, niin sattu lavalla silmiin punanen optiman akku. Koitin ettiä akusta päivämäärää, muttei osunut silmiin niin nakkasin sen kyytiin. Illalla sitä tutkiessa, en vieläkään löytänyt päivämäärää, mutta mittasin akun jännitteen niin se oli 12.35 volttia vaikka akku oli ihan kylmä, eli ollut lavalla jo hetken aikaa.
|
||||
|
||||
![]()
Fargo liikkuu ominvoimin. Kytkin, ja jarrutkin pelaa moitteetta. Maasto-ominaisuudetkin on tallella..
![]() ![]() Ei yhtään ketuta, saatika vituta... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Yhdeksän viikon liikkuminen kepeillä ja kevennyskengällä ohi, jee! Vaikka ei vielä menekään omat kengät jalkaan kun jalka on turvoksissa mutta onhan mulla crocksit mitkä mahtuu ja niillä eteneekin hienosti, ihan Amerikkaa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Muutto lähestyy, maha kasvaa... Lapset ilmoitettu uuteen kouluun ja saivat paikat uudesta partioryhmästä.. Oikeudenistuntopäiväkin vihdoin tuli, ei tartte oottaa enää
![]() ![]() Kerhon pikkujoulutkin lauantaina, Pöö pääsee nollamaan, käskystä!! Kun ei tuo mun ukko käy missään, niin nyt menee, vaikka kantamaan joutusin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Näyttäis vihdoin olevan tulollaan työtä. Vastahan tässä olikin pari moottoria kasattu ajan kuluksi. Kiva jos pääsis siis välillä autojen parista pois.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Loistavaa !!
|
||||
|
||||
![]()
Päästivät poes kuopion yliopistollisesta keskussairaalasta!! Johan siellä meinas puolessa viikossa höpelöks tulla!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on sit uus, ja huomattavasti parempipalkkainen & etuinen työpaikka...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
oot sä kans ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |