Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 28.12.2003, 21:32
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Jooei, eteen varsinkaan ei kannata ohjauskulmien takia laittaa juurikaan vakiota pidempiä kiikkuja. Taakse tein ex-40:seeni pidemmät "H"-kiikut, löytyi vain pieni kuva, tässä:


Olisiko tuo ollut 3-4mm mustaa rautaa, kanttiputkesta pätkä välissä. Yleensä pidemmissä kiikuissa kannattanee laittaa joku systeemi jäykistämään rakennetta s.e. latat pysyvät saman suuntaisena, muuten pääsevät vääntymään ja katkennevat ennen pitkää. Sekä Rancholla että OME:lla tämä on tehty niin, että toisen puolen latoissa on kierteet. Itse tekemällä on helpompi tehdä tuo välipala.

Operaationahan tuo nyt ei palikoiden teon jälkeen ole sen kummempi kuin puslien vaihto.

...mutta usko G280E:tä, 2" korotusta kiikuilla on kyllä liikaa. Lähtökulmakin pienenee.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
auton jatkaminen upi7 Tekniikka & Jutustelu 3 11.10.2006 12:53
Iskareiden "jatkaminen" ? Tumppi Tekniikka & Jutustelu 12 08.04.2006 20:37
Riipukkeiden paikka Calmari Tekniikka & Jutustelu 5 26.03.2006 10:33


Sivu luotu: 08:59 (GMT +2).