![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Viimeksi muokannut 4x4_88 : 25.11.2010 21:21 |
|
|||
|
|||
![]()
Asiallisen oloista meininkiä.Kalustossa mm Tikka hauli-rihla,yx parhaista omanlaisistaan osumatarkkuudessa.Hyvä valinta antamaan kuvaa ns pyssymiehestä joka tarvii aseensa kaikkeen..
|
|
|||
|
|||
![]()
morjensta . no niin .....asiaan .
minun tarina tähän elokuvaan liittyen alkoi siitä kun naapuri tuli pikkusieväs sanomaan et " myy mulle autos? mie olin ihan varma et eiku kusettaa vaan. no kohta se tuli ison kameran kanssa takasin ja otti kuvia niin perkeleesti. sano näyttävänsä jollekin porukalle .mie olin ihan varma et sielä pidetään hauskaa toisen kustannuksella. pari viikkoa kului ja ukko pölähti tontille .kertoi vaan lyhyesti et auto pitäis saada norjaan!......no reissu tuli tehtyä ja auto jäi kuvauksiin . en heti vaan tiennyt et mihin leffaan olin auton jättänyt.selvis myöhemmin vasta että naaapuri olikin tän elokuvan ohjaaja. no loppu hyvin ja kaikki hyvin . tänään tuli postis ennakkonäytökseen kutsu ,oikein pitää puku olla päällä ja kaikkee.jälkitunnelmia sit myöhemmin .t.Raaka-Arska ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hyvä leffa !
ennakkonäytös tuli käytyä kattomas ja ei voi kuin kehua.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Suosittelen
Eilen käytiin kattomas Treen Plevnas. Ei nyt mikään mullistava, mutta kyllä sen jaksais uusiksikin viä joskus kattoo.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää huumoria
![]() vai etkö todellakaan lukenut tuota paria viestiä ylempänä olevaa perse-arskan tekstiä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rare Exports Inc. | TimoV | Linkit | 17 | 26.11.2010 09:40 |
Myyty solifer export vm. 72 (kuva) | HV | O/M/V Muut | 23 | 07.12.2008 07:34 |
Manfred Reising Export | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 1 | 20.06.2007 21:10 |
Export C4 sivu | Riku | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 11.06.2002 06:40 |