|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Hiluxin vetarin suojakumiTerve minkälainen operaatio on vaihtaa LN170 vetoakselin uloin suojakumi? 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Purat vetarin pään irti ja kopsautat nivelen pois. Helpompi ottaa koko vetari penkkiin kiinni.
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Käykö vm-93 räjäytyskuvat LN170 tekniikan osalta,jos ei niin mistähän löytäs. Haulla löyty nuo -Matin- laittamat kuvat 93:een,saiskohan se -Matti- laitettua LN170 kuvat yhtä hyvin???
		 | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			OT: Mikä on LN170?
		 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: Oma -02 on kuites KDN -sarjan koneella. | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Juurikin noin.L mallimerkinnässä kertoo moottorisarjan.
		 | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			niin siis eikös nelikkohiiluksit oo 78-83 xN-46, 84-89 xN-65, 88-98 xN-110, 97-05 xN-170, 05-eteenpäin .... niin, mikäs se on xN-jotain?
		 | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			LN170=TOYOTA HILUX 4x4 VM2000 2.4TD--------????????
		 | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   gummin vaihto
			
			eilen vaihdoin 99vm. 4dw hiaseen vetarin kumit vissin samanlainen systeemi. -alapallon pultit irti 4kpl - iskari alapäästä ja vakaajan pultti irti - vetäri navasta irti (hiluksissa napalukko auki) joku sokka kiinnitys. -yläpallo kartiosta irti Sit lähtee pyörän napa/olka-akseli pois tieltä roikkumaan raidepään ja jarruletkun varaan. - vetarin sisäpään pultit irti ja vetari pöydälle. Vanha kumi pois , vetari viilapenkkiin uloin nivel alaspäin moskaa perään mutta varovasti niin irtooa, Lukitus sokka menee kyllä uusiksi sitä ei tullut uuden kumin mukana. Noin 1,5 tuntia per puol. Jotenkin Näin. | 
| 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Juurikin noin, paitsi ei tarvi ottaa yläpallosta irti. Ite oon aina purkanu sisäpään nivelen, ja sitä kautta vaihtanu kumin ku ei taho helpolla se ulompi nivel lähtee irti
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Hiluxin vetarin suojakumin vaihto??? | pete185t | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.09.2010 10:32 | 
| Murroksen suojakumi | härski | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.09.2008 14:52 | 
| O: Hj:n vilkku ja suojakumi, OSTETTU | TexasCruiser | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.11.2007 20:01 | 
| Portaalin murroksen suojakumi | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 19.08.2006 09:05 | 
| O: Unimog 404 -61 etukardaanin suojakumi | -MAKE- | O/M/V Muut | 0 | 25.03.2005 19:00 |