![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vaikuttaako käyttöönottopäivä jotenkin kilvellisten vuosimalliin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Aivan selkeä petos. Ilmoituksessa on selkeästi johdettu harhaan. Vuosimalli on monelle ratkaiseva tekijä ostopäätöstä tehdessä. Poliisille asia hoidettavaksi, jos ei myyjä tule asiassa vastaan. Perusteet rikosilmoitukselle on. Varsinkin kun myyjänä on yritys.
Luu kurkkuun tollaselle paskaputiikille. Viimeksi muokannut Mutamies : 17.11.2010 21:24 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() juu yhtään eivät tule vastaan,, kaveri siel tosiaan kävi ja vastaus oli etteivät hyvitä senttiäkään... ei mua sinäänsä se vituta että tallis on 4v luultua vanhempi jammu,, vaan se että osat tilattiin uudempaan ja nyt tarttee noi -05 osat hukata ja odottaa uusia osia.... ![]() itse en tuossa puljussa asioi enää ja luulen että viidakkorumpu on tehnyt tehtävänsä eteenkinpäin... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossahan pitäisi lukea että vuosimalli on 01 ja se on halvin 05 myyty Raptori. Näin ei olisi mitään ongelmaa. Nythän tuo selkeästi myydään 05 vuotisena.
Hieman outoa myös että myöntävät suoraan että se tosiaan on 01 vuotinen ja myyty 05 vuonna uutena. Minä tekisin rikosilmoituksen petoksesta. Luulisi siinä firman äkkiä haluavan sopia asiat. Ottaisin myös tuon sivuston pdf-tiedostona talteen, sekä tulostaisin sen. En tie voiko noita ilmoituksia jälkikäteen muokkaa ja kuinka kauan ne pidetään tuolla näkyvissä. |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tuo aika selkeästi petos. Jos muuten ei onnistu niin käyt tekemässä poliisille ilmoituksen kaveristasi joka sitten tekee saman liikkeen toiminnasta. Kaupan saa kyllä peruttua jos siitä ei ole aikaa ikuisuuksia.
|
|
||||
|
||||
![]()
no nyt on tilattu sopivat osat ja niiden pitäisi saapua to-pe....
tilasin osat yamaha edustajan kautta ja runkonumero todellakin kuuluu -01 raptorille ei -05.... |
|
||||
|
||||
![]()
ennen poliisia juttelisin vielä kuluttajasuojan kanssa, kysy niiltä mitä pitäisi seuraavaksi tehdä. Olen pari kertaa kuullut kauppiaalta tuon en hyvitä senttiäkäään, mutta asiat järjestyy kummasti kun sanoo että no tarvii kysellä kuluttajasuojalta miten toimitaan. Ja viimeistään siinä kohtaa kun kuluttajasuoja täti sitten rimpauttaa myyjälle.
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lähinnä tarkoitin sitä että käyttöönottopäivä ilmoitetaan monissa kilvellisissä vuosimalliksi myytäessä joka sinänsä on ymmärrettävää kun siitähän sen laitteen käyttöhistoria alkaa, eihän sekään oikein ole.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuka?! | ari | Chit-Chat | 0 | 19.05.2005 20:06 |
Kuka tunnustaa??? (Osa 2) | HEKULIINI | Chit-Chat | 6 | 20.10.2004 19:35 |
Kuka tunnustaa??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 16.09.2004 14:00 |
Kuka? | Santeri | Kysy MäIteltä | 0 | 09.09.2002 16:01 |
Kuka muistaa | Wille | Nils Holgersson Fan Club | 0 | 20.02.2002 00:02 |