![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Täytyis kattoa, itelle tulis noita yhteensä 14kpl ![]() Voisin laittaa noille mailia ja vähän kysellä että millaista hintaa saisi sorvattua, ja paljonko paketti painaa. USPS:n lähetyksenä varmaan kannattaisi ottaa, express mail tulee ~4-6 arkipäivässä. Turha mun mielestä maksaa kuriirifirmoille tuosta kun ei nyt sentään ihan päivän päälle kiirettä ole varmaan kellään? Mites Tiku83, kiinnostaisiko sua noi Ballisticin päät vai ei?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eli halukas olisin ostamaan kumminkin halvempia,kun käyttö aste ei varmasti autolla ole niin hirveä.. tai ei sitä tiiä. mutta jos ei kohtuu hintaisempia löydy ni pitää keksiä jokin muu ratkasu.. |
|
||||
|
||||
![]()
Timppa tekee kyselyn päiden hinnasta kun tilataan useampia kerralla ja sit ne tilaa kenen lasten puuroannosta voi vielä pienentää, vai miten? Miulle riittäis 8kpl eli takavarsiin.
Nimimerkki Jaren kanssa samoissa hommissa oleva ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuinka moni olisi oikeasti lähdössä mukaan tilaukseen tässä ihan lähiakoina? Tällä hetkellä varmoja tilauksia 16kpl (800 dollaria). Yli 2000 taalan tilauksesta -20% ja alennukset suurenee sitä mukaa kun kappalemäärä suurenee. Halukkaat osallistujat vois vaikka lähettää miulle yksityisviestiä tai soittaa 0 440 427 454
|
|
||||
|
||||
![]()
Oletko siis ballisticilta tilaamassa? Riittääkö muuten $800/16kpl jos mienaa mutterit ja kierreholkitkin laittaa?
http://www.trail-gear.com/rod-ends-and-link-material Noi jäis varmasti alle $50/kpl?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä olen nyt kahteen kertaan laittanut niille sähköpostia (ekan kerran joskus puolisen vuotta sitten, viimeksi joku aika sitten kun näistä tuli puhe) eikä ole vastausta kuulunut. Sinänsä ihmettelen koska aika hyvää palvelua tuolta on porukka tavannut saada. Mulla kyllä todellakin on tarvetta noille päille, 14kpl olisi menekki + kaikensorttista muuta pientä. Periaatteessa voisi melkeen jopa ottaa sieltä tukivarren putketkin jos hinnasta pääsee yhteisymmärrykseen. |
|
||||
|
||||
![]()
Alustava vastaus on saatu, palataan vielä asiaan kun tiedetään miten iso tilaus tehdään. En usko että putkea kannattaa ruveta jenkeistä saakka tilaamaan, kun painoa sille tulee niin pirusti. Kierreholkkeja en ainakaan itse tarvi kun tukivarret tehdään sopivan kokoisesta ainesputkesta kierteyttämällä. Mutteritkin on luultavasti halvempi teettää Suomessa. Kohta joku sanoo ettei sopivaa kierretappia löydy, no problem.
|
|
||||
|
||||
![]()
No joo, sopivan putken löytäminen vain on ollut aika kiven alla kun olen yrittänyt asiaa tutkia ja tiedustella. Riittävän vahaa/ sitkeää, paksuseinäistä ja halkaisijaltaan sopivaa ei tahdo löytyä miltään valmistajalta. Ainesputkea sanoivat Onnisella liian heikoksi tuohon käyttöön, mutta tiedä sitten? Onhan niitäkin montaa laatua tietysti..
Yhden lupaavan putken tiedot jo sain kun soittelin ympäriinsä, lupasivat laittaa silloin tarkat tiedot putkesta mailiin, mutta mitään ei sitten loppujen lopuksi kuulunut. Kuuluu taas niihin asioihin mulla että alkaa vituttaa kun perustavaraa ei voi saada mistään, niin tilaan sitten vaikka periaatteesta ulkomailta ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä vaijerinippoja? | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 24.08.2009 11:39 |
Kestäviä Uniball niveliä. | Mappe | Chit-Chat | 9 | 11.04.2009 23:29 |
mistä aloittaa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.04.2006 13:52 | |
boggereita mistä? | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 14.10.2005 22:18 | |
mistä 16.5" vanteet ? | Der_Alte | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 12.02.2005 21:34 |