![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei niistä välityksistä tiedä ennen ku purkaa ne myy vaan osia ei muuta tiedä siellä romulaarilla .
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tekeekö tollasella espanjassa kasatulla 260 2.8TD patrollilla mitään ja saako siihen varaosia? muu tekniikka vissiin sama ku 160 koppasessa pätkäpatrollissa?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
minulle tuli joskus tuollaisen 260 mallin taka-akseliin käypäinen arb lukko oli vetarit erilaisia, paksummat ja oliko booreja 33 en muista varmaksi.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
33 booriset vetarit
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Runko, lehtijousitus ja kori, sekä voimansiirrosta etuakseli on samaa kuin 160-koppaisessakin.
Moottori, vaihdelaatikot, kardaanit ja taka-akseli samaa kuin Gr:ssä. Etuakselina C200 ja taka-akselina H233B (33 boorilla). Noi nyt tuli päällimmäisenä mieleen. Osiahan noihin löytyy kyllä. Ja ihan samanlailla ovatten ympäristöystävällisesti maatuvaa sorttia, kuten esi-isänsäkin...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään patrollin ovi | joni_89 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 01.09.2010 19:05 |
| SJ410 nelivedosta? | JPi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.10.2008 06:46 |
| O: Patrollin Startti.. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.09.2007 17:06 | |
| Totuus nelivedosta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.10.2006 18:54 | |
| Suzukin nelivedosta ja muutenkin ajamisesta | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.12.2005 14:32 | |