![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
vai pitäskö se viedä trailerilla mahdollisimman lähelle kuraläpee![]() ![]() eikä enää savutakaan tiisselihöyryjä niinku lopella
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt kun vitutus on vähän laskenut, tuun jalkamiehenä, videomieheks todistamaan blaazerin höyryjä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos laskin oikein niin yli 20 autoa metsässä!
![]() Hienoa! 3:lla letkalla ei tullut isoja jonojakaan! Hyvä järjestely! Kaitsulle iso kiitos ajomahdollisuudesta! Itse jouduin poistumaan turhan aikaisin kun työtehtävät kutsuu! Ennen notskipaikkaa kuulemma 2 vinssiä lakanut toimimasta , "Isännän" suzukin katkennut ohjausvarsi ja mun iskarin kiinnityksen murtuminen olivat ilmoitetut damaget!
|
||||
|
||||
|
ISO kiitos kaitsulle ajoista
ajojärestelyt meni kyllä aika nappiin ja reitit oli hyviä... vähän harmittaa kun ei pääse sinne rymyryhmään, mut ens kerralla sitten sinnekin![]() blazeri uppos vähän liiankin nopeesti, tarvis se oma vinssi hankkia niin ei tarvis aina muita vaivata oishan sitä voinu vielä vähän syvemmälle yrittää no liian innoissani kun vesiränniä ajoin niin hörppäshän se vettä ja melkein katos vesi rännistä![]() ![]() mut kivaa oli ja uudestaan tullaan rypeen taas!! |
|
|
||||
|
||||
|
Yhdytään edellisiin ylistyksiin, reitit todella hyviä ja monipuolisia.
Mukavaa oli vaikka kyytiläisenä joutuikin olemaan. Seuraavalla kerralla toivottavasti pääsee itekkin jumittamaan.. Videoita pistän kun ehdin lataamaan. Kiitoksia Kaitsulle! -Janne |
|
|
||||
|
||||
|
Kivaa oli, vauriot takavalo ja rekisterikilpi.
Kiitos järjestäjille.
|
||||
|
||||
|
Yhdytään Kaitsun ylistykseen.
Tällä kertaa pelit pysyi ehjänä ja muutenkin oli mukavata. Lisäksi oli aika paljon mulle uusia naamoja ![]() Linkistä voi pällistellä meidän letkan reittiä viikon ajan. Aprs kuului näemmä mukavasti. Kartta ajaa ensin mun viimeiseen sijaintiin mutta sieltä se metsäreittikin löytyy kun zoomailee... http://aprs.fi/?call=oh3fca-9&mt=roa...merange=604800
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 Viimeksi muokannut -MAKE- : 13.11.2010 20:33 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Asiakas ajatusta 28.3 hauholla | kaitsu | Tapahtumat | 5 | 26.03.2008 13:06 |
| Ajellaan hauholla 30.6 | kaitsu | Tapahtumat | 8 | 03.07.2007 06:09 |
| Ehdotus tsättipiisiks | Hippiäinen | Music | 3 | 13.04.2006 08:11 |
| Kallistuksenvakaaja ehdotus? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.05.2005 19:56 |
| Ehdotus Mielipidelaiksi | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 1 | 23.12.2002 14:32 |