Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.11.2010, 21:34
ahonkivi:n Avatar
ahonkivi ahonkivi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.07
Sijainti: kullaa, Finland.
Viestit: 58
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Onko se sama yksilö, joka oli mulla työn alla?? Siinä oli kyseessä nokka-akselin asennontunnistin!! Kun se meni oikkariin, PCM:n tuottama ohjausjännite katosi ja kone sammui, aina se silti lähti uudestaan käyntiin, niin että en ihan suoraan tuohon usko!!
Tää oli porissa, oon paikallisella jeeppikorjaamolla hommissa.
Tässä oli kyse kampiakselin anturista. Se sai pcm:n jumiin niin ettei se kommunikoinut väylää pitkin minkään kanssa, eikä tietenkään myöskään käynyt.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.11.2010, 09:03
Yare:n Avatar
Yare Yare ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.08
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Oliko oireena nimenomaan "mittariston pimeneminen", eli kun kääntää virrat päälle, ei syty mikään valo?

Missä tuo kampuranasentoanturi sijaitsee? Lohkon etupäässä? Jos siitä ottaa pistokkeen irti, niin kaiketi PCM:n tulisi herätä jos vika on siinä asentoanturissa?


Jarkko E.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.11.2010, 17:18
ahonkivi:n Avatar
ahonkivi ahonkivi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.07
Sijainti: kullaa, Finland.
Viestit: 58
Perusasetus

En nyt muista miten mittaristo käyttäytyi, kun ei ollut itellä tuo auto työnalla.
Se vaan jäi mieleen että auto ei käynnistynyt ja testerillä ei päässyt ohjainlaitteeseen käsiksi.
Taitaa olla takapäässä. Jos on sama vika niin pitäisi pcm:ään tulla eloa kun ottaa liittimen irti.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.11.2010, 18:36
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.247
Perusasetus

Omassa 5,2l Grandissa on kampiakselinasento tunnistin ainaskii turbiinikopan "pelkääjän"puoleisessa ylälaidassa.
Nippanappa yltää yläkautta koitteleen missä on,ja altapäinkin aikas ilkeesti mut yltää käsiks.
Omasta ku pimeni,eitullu koitettuu mitätekee ku pistoke irti,mut vikavalot kerto koodillaan heti,missä vika

Koodi 11
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98

Viimeksi muokannut vepele : 21.11.2010 18:38 Perustelu: Lisätty koodi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
grandi jeepin kompuran korjausta MudRod Tekniikka & Jutustelu 6 31.03.2010 21:17
Myydään Jeep Grandi riisseli JERKKU O/M/V Ajoneuvot 0 03.02.2010 21:57
Myydään Offi grandi boggereilla ja lukoilla.. rhm O/M/V Ajoneuvot 25 13.12.2009 00:05
Mersun sähköongelma sunday23 Tekniikka & Jutustelu 6 15.12.2008 06:29
HJ sähköongelma...taas snööri Tekniikka & Jutustelu 9 01.12.2008 18:06


Sivu luotu: 20:45 (GMT +2).