![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Viranomaisilla tuntui myös olevan ongelmia selvittää, miten toimitaan tilanteessa, kun joutuu ajamaan eri autoilla päivän mittaan ja jokaisessa on eri nopeusalueen piirturi. Meinasivat kirjottaa kaverille sakot, kun sillä oli samalla päivällä useita täytettyjä kiekkoja, mutta lopulta eivät tienneet, miten asia tulisi oikeasti olla ja ajoivat paikalta pois.
Lopulta joku konstaapeli otti asiasta selvää: vaihdetaan autoa ja käytetään kulloisenkin nopeusalueen piirturinkiekkoa. Sitten työpäivän ajan ja loputtua ne tulee säilyttää toisetansa välittömässä läheisyydessä. Siinä sitä onkin työsuojelupiirillä lukemista, kun joka päivälle on vähintään kolme kiekkoa ja ajot useissa erissä. Tauotkin tulee kivasti, kun välillä joutuu ajamaan piirturittomalla pakulla, eikä pysty kiekkoja jättämään autoihin pyörimään piirturiin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko garret 4 liian iso hj60:een | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 22.03.2009 18:07 |
"Raskaan" kaluston tuntijoita? | Päksi | Chit-Chat | 8 | 24.08.2008 10:55 |
OT: Raskaan kaluston hydrauliikasta | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.06.2007 07:02 |
Raskaan kaluston kuljettajien painajainen. | Bruno | Chit-Chat | 18 | 18.03.2007 16:50 |
"Raskaan diesel kaluston yms" edullista huoltoa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.12.2005 21:33 |