![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myydään Tuuhan eteläpohjanmaan kautta ja mullekki kuorma!![]() Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
No jos rahdista sovitaan, niin tuon erikuormalla vaikka koko yhdistelmällisen...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
yks laatikko tännekki jos onnistuu samassa kuletuksessa ?
Terveisiä sinne Suomeen päin, herroiksi me eletään täällä näin, talviturkin Turkin kuumaan santaan heitin Meillä täällä jäät on lasissa, teillä ne kai vielä on pihassa. Täällä minä Alanyan kuningasta leikin |
|
||||
|
||||
![]()
Mieluiten säkkitavaraa kuskaisin...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Millaisen kasan Rompe nyt tarvii niitä? 500säkkiä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Emmää nyssi oikein tiä, kato sää se pussimäärä, ja ilmoo mulle...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin, yhistelmä starttaa sit keskiviikkona aamusta kohta Sodankylää, joten nyt on kiiru kaupoille. Porkkanapussit noudetaan tiistaina-iltapäivällä, joten nyt kipinkapin kaupoille...
![]() Eli tehkää hetimiten tilaus, niin tavara on sit valmiina noutohetkellä!!! O5OO-735181 tai O5O-54O8556 Meikäläisen saa kii O5OO-11O11O.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 15.11.2010 16:36 |
|
||||
|
||||
![]()
Missäs tää Bostoni sijaitseepi?
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Rehuporkkanaa peuroille ja hevosille | gikseri | O/M/V Muut | 21 | 02.02.2010 15:30 |