Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87
Kylläpä on ero kun yöllä ja päivällä uudella turbolla vetää ihan pinta kaasulla kun entisellä sai lappu lattiassa paahtaa menemään eikä silti oikeen tahtonu kulkee. Kytkinkin alko pitämään hyvin ja pystyy lähtemään nätisti liikkeele vaikka alkaan mietin että onko se on-off.
Ekan koeajo lenkin jälkeen alko pihaan tullessa kuulua kummallinen nakutus jostain mutta sitten se loppu yhtä-äkkiä kun alkokin, mikähän lie ollu?

Pakosarjan päälle tuli laitettua tuota nauhaa ja se tuli tehtyä sammutus peitosta.

Siellä ne on kaikki sulassa sovussa.

|
Ei muuten ole hyviä kokemuksia tuosta lämpönauhasta. Kaveririlla oli moottoripyörässä turbo pakosarjassa (päällepäin saman näkoinen satsi ku sulla) saman näkoistä lämpönauhaa ja miten kävikään vuoden päästä? Alkoi eräänä perjantai iltana kuulua ihme röpötystä hondan katteiden välistä ja HUPS! parin kilometrin ajon jälkeen tipahti turbo ahtoputkien varaan. Kerää tuo teippi käsittämättömän määrän kosteutta lämmetessään. Ruostu sitten tuo kollectori 4-1 poikki heti laipan takaa!! Muutenkin oli putkien seinämät kuihtunut olemattomiin ja teipin alta lähti uskomaton määrä irto ruoste pölyä.