|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
minkäs takia maasturit tehdään yleensä huoltoautoiksi, eikä pakettiautoiksi? mitä pitää tehdä että auton saa rekattua huoltoautoksi? kyseessä vm.88 pajero, täyspitkä.
Viimeksi muokannut offroadjouni : 26.09.2010 08:11 Perustelu: epäonnistunut merge-yritys |
#2
|
||||
|
||||
Koska maasturit on ollu suomeen tuodessa kokonaan verovapaita tai osittain verovapaita, ja pakettiautosäännökset on turhan tiukat, jotta maasturin saa niihin menemään. Tosin, olet varmaan nähnyt hillittömiä (rumia) kattokorotuksia, jotta vanhat HJ:t on saatu leimattua paketiautoksi?
Huoltoautoksi ei tartte kun yli 1800kg omamassan ja huoltovarustuksen. Yleisin taitaa olla työkalulaatikosto ja ruuvipenkki, mutta se voi olla mitä hyvänsä muutakin tarpeellista. |
#3
|
||||
|
||||
Pakuja nuo huoltoautotkin on. Haulla löytyy asiasta paljon infoa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#4
|
||||
|
||||
Olihan se trooper tai jokumikälie maasturiprojekteissa aikas kivan näköinen ihan pakuna sillä huomaamattomalla korotuksella.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#5
|
||||
|
||||
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=15747
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan |
#6
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#7
|
||||
|
||||
Siinähän se, tossa on sitte siro paku.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#8
|
|||
|
|||
näköjään saa huoltoautoksi pelkällä työkalulaatikolla.
ei tartte ruuvipenkkiä. |
#9
|
||||
|
||||
mulla on hoojiissä kompura ja invertteri
|
#10
|
|||
|
|||
Rokissa: Aggregaatti, pylväsporakone, ruuvipenkki ja työkalulaatikko. Kevyt auto vaatii vähän järeämmän setin.
|
#11
|
||||
|
||||
Huoltoauton pitää olla varustettu "tarvittavin työkaluin ja laittein", joten pelkkä työkalulaari ei lain kirjainta täytä. Ei tartte yleistää jos joku hönö jossain hyväksyy pelkällä perunalaatikolla.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero 92-93 lukkoperä vaiko ei? | WinChester | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 21.03.2010 09:18 |
Nissani vaiko Toyota? | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 18.03.2007 21:46 | |
Nastoilla vaiko | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 25.10.2006 13:48 |
33" vaiko 35" | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 10.05.2004 07:59 |
uskaltaako vaiko eikö? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.05.2004 21:58 |