Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.09.2010, 05:53
taistovainaa taistovainaa ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: hämeenlinna
Viestit: 7
Perusasetus

minkäs takia maasturit tehdään yleensä huoltoautoiksi, eikä pakettiautoiksi?

mitä pitää tehdä että auton saa rekattua huoltoautoksi?

kyseessä vm.88 pajero, täyspitkä.


Viimeksi muokannut offroadjouni : 26.09.2010 08:11 Perustelu: epäonnistunut merge-yritys
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.09.2010, 07:47
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Koska maasturit on ollu suomeen tuodessa kokonaan verovapaita tai osittain verovapaita, ja pakettiautosäännökset on turhan tiukat, jotta maasturin saa niihin menemään. Tosin, olet varmaan nähnyt hillittömiä (rumia) kattokorotuksia, jotta vanhat HJ:t on saatu leimattua paketiautoksi?

Huoltoautoksi ei tartte kun yli 1800kg omamassan ja huoltovarustuksen. Yleisin taitaa olla työkalulaatikosto ja ruuvipenkki, mutta se voi olla mitä hyvänsä muutakin tarpeellista.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.09.2010, 08:16
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.607
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taistovainaa Näytä viesti
minkäs takia maasturit tehdään yleensä huoltoautoiksi, eikä pakettiautoiksi?
Pakuja nuo huoltoautotkin on. Haulla löytyy asiasta paljon infoa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.09.2010, 09:15
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Talking

Olihan se trooper tai jokumikälie maasturiprojekteissa aikas kivan näköinen ihan pakuna sillä huomaamattomalla korotuksella.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.09.2010, 09:31
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Olihan se trooper tai jokumikälie maasturiprojekteissa aikas kivan näköinen ihan pakuna sillä huomaamattomalla korotuksella.
Tätä varmaan tarkoitat

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=15747
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.09.2010, 11:45
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jopo_ Näytä viesti
Tää on jo veronkierron huippu, taitaa lähinnä olla tehty ihan soukkimielessä...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.09.2010, 14:20
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Siinähän se, tossa on sitte siro paku.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.11.2010, 16:16
taistovainaa taistovainaa ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: hämeenlinna
Viestit: 7
Perusasetus

näköjään saa huoltoautoksi pelkällä työkalulaatikolla.
ei tartte ruuvipenkkiä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.11.2010, 17:33
maurichia:n Avatar
maurichia maurichia ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.10
Sijainti: lahti
Viestit: 197
Perusasetus

mulla on hoojiissä kompura ja invertteri
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.11.2010, 20:21
dieselmoottori dieselmoottori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.08.05
Sijainti: Pirkkala, Finland.
Viestit: 133
Perusasetus

Rokissa: Aggregaatti, pylväsporakone, ruuvipenkki ja työkalulaatikko. Kevyt auto vaatii vähän järeämmän setin.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.11.2010, 21:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.994
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taistovainaa Näytä viesti
näköjään saa huoltoautoksi pelkällä työkalulaatikolla.
ei tartte ruuvipenkkiä.
Huoltoauton pitää olla varustettu "tarvittavin työkaluin ja laittein", joten pelkkä työkalulaari ei lain kirjainta täytä. Ei tartte yleistää jos joku hönö jossain hyväksyy pelkällä perunalaatikolla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero 92-93 lukkoperä vaiko ei? WinChester Tekniikka & Jutustelu 11 21.03.2010 09:18
Nissani vaiko Toyota? Tekniikka & Jutustelu 19 18.03.2007 21:46
Nastoilla vaiko kristian Tekniikka & Jutustelu 11 25.10.2006 13:48
33" vaiko 35" Larha Tekniikka & Jutustelu 32 10.05.2004 07:59
uskaltaako vaiko eikö? Tekniikka & Jutustelu 11 03.05.2004 21:58


Sivu luotu: 21:30 (GMT +2).