![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kolmas jakso. Ei hydrofobisille ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tossa viimivessä jaksossa kuuntelin 00.05 kohdalla tuota ääntä että onko se joku paikallinen lintu laji mikä ääntelee vai mikä?
Oon joskus reissuilla kuullu kans tuon saman äänen ja illan hämärtyessä ääntely vain tihenee! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä olen kans koittanut tunnistaa tota lintu lajia.... kävin ihan ääni kirjan lainaamassa ja ilmeisesti se on Kaljasieppo tai Mallasrääkkä....
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Final episode.... 4/4
|
||||
|
||||
![]()
Olisiko mahdollista saada tämä pläjäys dvd muodossa SS? Tätä kun ei taida aikaisemmin olla ollut. Jonkun muun kuvaama versio tästä reissusta muistaakseni löytyy vai oliko sekin juutuupissa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olipas näitä kiva kattoo,tämä oli kyllä kiva reissu.Autokin kesti hyvin reissun vaikka välillä kytkin katosi ja tais näköjään vähä vettäkin hörpätä.Toivottavasti ens vuonna taas samanlaisella reissulla mukana.
|
|
||||
|
||||
![]()
No hitsin hitsi- täähän on mun kuvaama, ihan oli unohtunut arkiston kätköihin. Oli kyllä kiva reissu, mukavia muistoja tuli mieleen. Jakoon vaan kaikki tälläset...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kevätjumitusta venäjällä... | Joske | Linkit | 4 | 13.04.2008 17:49 |
Offailu normaalia venäjällä | kole | Linkit | 2 | 04.10.2006 16:17 |
Offia venäjällä "video" | Zamppa | Linkit | 1 | 24.04.2006 18:15 |
Pähäma ajelut Käenahossa 9.4.2006 kuvia | mikjus | Tapahtumat | 27 | 13.04.2006 20:49 |
TosiOffareiden safari Venäjällä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 6 | 06.12.2005 22:53 |