![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() "sama vika oli minulla. nyt sit joutessani purin koko moottorin " Löytykö selvää vikaa kun purit koneen ? Sytkä puoli on 100% varmasti kunnossa. Pitää purkaa kansi seuraavaksi irti ja tarkistella tilannetta sieltä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
eikö kannata vähä kattoa puristukset & alipaineet ensin niin säästyy vähä ruuvaamiselta kuiteskin
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
alakerrasta ei löytynyt mitään. kaikki kunnossa. kantta jos tutkisi viikonloppuna kun pääsee tallille. tarkoituksena oli muutenkin rempata kone ku vähän meinas öljyä polttaa. luulen että kansipahvi menný... mittaa ne puristukset eka. |
#4
|
|||
|
|||
![]() sussuki
pakoventtiilit. ittellä meni samanlailla. aiheutti valkoista savua myös.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Olis aika huono tuuri jos kahdesta pytystä menisi pakoventtiilit samaan aikaan, kannattaa tarkistaa kannentiiviste.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Auto ollu piha ajossa polttopuun veto autona ja talvella lanan työntimenä, eli pikku nelikolla ajeltu vain suunnilleen kävelyvauhtia.
Nyt jäi polttupuukärri mettää ku ei jaksanu enää tulla sen kans pois, just ja just sain ilman kärriä sen pois mettästä ku kytkimel vähä avitti. Ni ei tiedä vaik ois käyny 3 pytyllä jo aikaisemmin ja nyt sipannu sit yksi viel lisää. Haen tänää puristuspaine mittarin paikallisesta Fixus putkasta, ni pääsee hommas eteenpäin. Onkohan ton litrasen motin kansi paha vääntyilemää jos ja kun joutuu sen purkamaa ? Uskaltasko kasata takas ilman oikasua jos yleensä saa sen sit kuntoo ? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ne puristuspaineet kannattaa ensin mitata,ja jos seokset on hyvin perseellään eikä tulpan kipinä riitä sytyttämään seosta,voi aiheuttaa tollasta.
Kyllä se kansi kannattaa oikasta maksaa 50-60e ja samalla kannattaa pyytää että imee alipaineella venttiilit läpi että tarviiko niille tehä mitään,se lysti oli muistaakseni ehkä jonku 15e...,säästyy kannentiivisteen jämien putsaamiseltaki ![]() Toi kyllä että mihin ne seokset muuttuisivat yhtäkkiä,ja jos ne pytyti ole mukana millään kierrosalueella viittaisi johki muihin ongelmiin. Viimeksi muokannut diakka : 04.11.2010 10:28 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tai sitten bensapumppu on alkanu falskaamaan eikä jaksa enää siirtää riittävää määrää bensaa kaasarille asti, tjsp.... tuolle oireelle voi olla vaikka kuinka monta aiheuttajaa. Mutta toki jos kansipahvi on mennyt, niin sitten on taas ihan toiset syyt aiheuttajana, todennäköisimmin vain liian vanhaksi käynyt pahvi.
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Vaikka niin kuin kerran korollasta,halkes imusarjasta korvakko irti
![]() Mutta veikkaan että kansipahvi on hävinnyt pyttyjen välistä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj61 hehkun valo syttyi kesken ajon | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.05.2010 19:15 |
Gmc/chevy blazer -82 6.2 d vammautu kesken ajon... | turhuudenjumala | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.02.2010 21:10 |
Pajero 2.5 Tdi vm. 93. Jymähdys ääni kesken ajon. | Mara83 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.02.2010 06:50 |
kingkäppi samuui kesken ajon | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2010 19:15 |
Pajeron kakkos pytty??? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2008 14:36 |