![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php Jos minusta joku kirjoittelisi tuohon malliin, niin voisi tulla paha mieli. -Jussi-
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla sattuu olemaan tuo kyseinen lehti (ei tilattu, vaan ilmainen näytenumero ja erinomaista vessalukemista ![]() Voin vain todeta, että kyseiset kuvat on ilmeisesti otettu Aleksiskivenkadulta.. Kaikkee muuta kuin glamouria tihkuvia tai onnistuneita.. Meikki suorastaan oksettava ja vaatteet seinästä revästyjä secondhand storesta, eräällä Punaistenlyhtyjen kadullakin on tasokkaamman näkösiä naikkosia esittelemässä itteensä! "Olen tehnyt rikosilmoituksen Hymyn keskustelupalstoista, joissa ei tehdä muuta kuin herjata ja pilkata minua. Eikö ihmisillä ole käsitystä siitä, että kunnianloukkaus on rikos?" Mitäs hän sitten itse kirjoittaa.... Kuinka monen henkilön nimet mainitsee, paikat jne.. väittää asioita tapahtuneeksi.. Ja kertoo ne julkisesti.... No eikös sitä saa juurii sitä mitä tilaa! Kyllä minäkin käyttäsin hyväkseni tollasta otusta, jos olisin mies ja parempaa ei olisi saatavilla!! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Saamani veromätkyt, tuomiot yms. liittyvät suoraan julkisuuteeni". Joopa joo, näinhän se tietysti on. Harvinaisen tyhmä eukko, anteeksi vaan.
|
||||
|
||||
![]()
jollakin mielenkiintoinen huumorintaju... saattaa jälki käteen käydä vituttamaan tuommonen hemaiseva akka olkapäässä.
http://www.riemurasia.net/jylppy/med...d=75987&ref=nf |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos toi kuva on kännissä otettu niin mahtaa olla aamulla aika v'tullinen krapula
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan aamulla pitää TAAS käsi purra irti...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
että näin | Chit-Chat | 3 | 21.09.2007 22:28 | |
Rover 3.5 V8 Hotwire EFI - käy nätisti | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.09.2007 22:02 |
Että vituttaa | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:17 |
Tiesitkö, että... | mikk0 | Elämää suuremmat huijaukset | 10 | 13.04.2003 13:13 |
Saa laulaa mukana... | zartsa | URL | 0 | 19.03.2003 18:14 |