Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.10.2010, 18:10
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

kiitos kaikille oli hauskaa vaikka säälinkin jakolaatikkoa, mutta toimi aivan loistavasti ja se rallatus mikä oli nopealla puolen tuntui hiljentyneen. yli vuoden tauon jälkeen oli tosi mukava päästä ajamaan ja se että auto kulki tosi hiljaa niin toi uutta kipinää koko lajiin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? VonLeka Chit-Chat 4 04.03.2008 21:15
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2006 05:54
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... Hujane O/M/V Ajoneuvot 7 19.05.2006 19:29
Onko kuopiossa laina kumia? Chit-Chat 0 15.04.2005 13:24
Kuopiossa? Kartsa Tekniikka & Jutustelu 24 28.11.2004 17:25


Sivu luotu: 02:12 (GMT +2).