![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ostettu Entäpä tuosta:http://losangeles.craigslist.org/sgv...032035804.html Olisi lähellä konttauspaikkaa ja tulis samalla kun mullekkii..... Jos löydät tuolta aksulit niin viskaa viesti, voin ostaa ja laittaa kyytiin. Ostettu Viimeksi muokannut timmy : 30.10.2010 09:01 |
|
|
||||
|
||||
|
Mites sulla menee nuo maksuhommelit? Rahat ensin tilille ja ostat sitten, vai toisinpäin? Itse etsii akselin ja ilmoittaa sinulle? Paljonko veloitat ostosta- ja rahdeista? Mua ainakin kiinnostaisi D60 etunen kun ei niitä tunnu täältä saavan; mieluiten Fordista mutta kunhan on high pinion akseli. Pitäisi olla kingpin- tyyppinen niin saisi vaihdettua Chevyn kääntyvät osat tarvittaessa.
Jos sopivat löytyy niin voisi pistää konttiin Villelle etu- ja taka-akselin, ja mulle etusen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Voinhan mie ne maksaa itse ja maksatta sitten kun ne tulee mutta maksatte sitten kanssa ettekä ala venkoilee. Rahti maksaa parisataa kuutio, akselit tulee pakata lavoille ja sitoa kiinni, sen sanotte akselien myyjälle. Muuten meidän ukko pakkaa ja ottaa siitä tietenkin korvauksen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ok.
Milloinkas sulle on seuraava kontti lähdössä? Maksaminen ei ole ongelma, oikeastaan minulle käy paremmin noin päin niin ei tule kupruja sieltä myyjäpuolelta. Minäpä koitan etsiä ittelleni sopivan akselin, eiköhän Villekin jotain kaipaile.. Lähteekö teillä kontit siis Long Beach/Los Angeles:in satamista? Parasta varmaan olisi siltä suunnalta etsiä akseleita mistä lähtee laatikot niin ei tule paikalliset rahtikustannuksen niin koviksi?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kontteja kyllä tulee aika usein. Sieltähän ne kamat saa lähtee joo, tosin nyt myös TX Houstonista ens kuussa ainakin. Siirrytään seuraavaksi puhelinlinjoille kun aihetta on?
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuosta naapurista yx isäntä vetäs päreeksi letukan 3500 trukin vm.78. Eikö siinä pitäis olla tollaset aksulat? Tsekkaa jostain niin saat siitä .....
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kehtaatko kysäistä mitä noi akselit maksaisi? Saattaa kyllä olla että kokeilen vielä D44 kestävyyttä, ennen kuin siirryn D60 ja isoihin pyöriin. Oliks siulla Timmy D44 akseleita tai osia kaupan? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan HJ 61 akselit | inseneer | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.04.2010 20:52 |
| Myydään bj-40 akselit | KG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.03.2010 20:37 |
| Ostettu sj 410 akselit | vertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.03.2010 08:26 |
| Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit | finvalp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.09.2006 13:37 |
| Ostetaan RANGEN akselit/ Myydään BJ:n akselit | japex | O/M/V Muut | 8 | 01.02.2005 17:22 |