![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mielestäni osoitti vieraaltasi selkärankaa lopettaa kissa, yleensä sellaisessa hektisessä tilanteessa, joka juuri sattunut, ei omistaja tai eläimeen kiintynyt hoitaja pysty ajattelemaan rationaalisesti, joten on aivan ymmärrettävää, että monelle tekee tiukkaa lopettaa oma tai tuttu eläin.. Fakta on kuitenkin se, että eläin on AINA ihmisen armoilla, joten jos ja kun eläimen ottaa, on se viimeinen palvelus tehtävä ja esim lopettaa vakavasti sairas ja kärsivä eläin, vaikka eläinten hoito ja lääkkeet ovat samalla tavalla parantunu kuin ihmistenkin! Mutta rajansa kaikella! Totta kait se tuntuu pahalle, jos olet hoitanut ja ruokkinut kissaa ja varmasti siitä ollut seuraa puolin sun toisin! Osoittaa vain tervettä empatiaa ja et ole tunnevammainen ihminen, kun tunnet mielipahaa, että nyt sitä kisua ei enää ole! Kyllä se siittä, vähä lisää Ramsteinia ja nupit kaakkoon!! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Mielipaha on hiukan lievä ilmaisu, mutta kiitos Nana, näinhän se menee...
|
|
||||
|
||||
![]()
Eläimeen kiintymistä ei pysty ymmärtämään ihminen, joka ei ole sitä koskaan kokenut. Se voi olla todella voimakasta ja eronhetki ottaa koville.
![]() Mä näen vieläkin unia säännöllisesti mun kissasta, joka lähti jo yli vuosi sitten.. Vain aika parantaa...
|
||||
|
||||
![]()
Mullakin tulee usein mieleen mun ensimmäinen kissa, jonka ilves vei vuoden iässä. Koskaan en ole tykänny kissoista, mutta tää vei jalat totaalisesti alta. Istui käskystä ruoka-aikaan, nautti kylpemisestä lavuaarissa ja sunnuntaisin paras leikkipaikka oli tyhjä kaljalaatikko
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Minulla ei ole ollut aikuisiällä kissaa, mutta lapsena oli useita. Myrkky, tai ampuja kissat vei. Voi, kuinka niitä kissojani itkin ja ikävöin.
Kerran tytär toi meille löytökissan, joka vietti meillä runsaan vuorokauden. Kiinnyin jo tuona aikana kissaan. Vein kissan kuitenkin Karsikon löytöeläinkotiin, koska ajattelin, että kissan omistajat kaipaavat kissaansa. Ilmoitin myös radiossa löytökissasta. Toivon vieläkin, että kissa on saanut uuden kodin, eikä se ole kokenut samaa kohtaloa kuin naapurin kissa. Tietenkin toivon, että kissan alkuperäiset omistajat ovat vaivautuneet kyselemään kissaansa ja hakeneet kissan itselleen takaisin, huolimatta siitä pienestä korvauksesta, jonka löytöeläinkoti veloittaa. Viimeksi muokannut Skorpioni : 29.10.2010 17:50 Perustelu: lisäys |