![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Välyksiä mulla ei oo sulle nyt tähän hätään heittää, mut voin kattoa jos löydän sj410 lockrightin ohjeläpyskän jostain. Toimiiko tuo lukko pukilla renkaita pyöritellessä ihan oikein?
Eli vaihde päällä, takaakseli pukeilla, pyöräytä toinen rengas käsin välyksiensä äärilaitaan. Nyt pitäis olla kaveri joka kokeilee pyörittää toisen puolen rengasta. Toisinpäin pitää pyöriä, toiseen suuntaan pitää lukon hyppiä yli (kuuluu pieni naksutus perän sisältä). Nämä kumpaankiin suuntaan kokeillen ja molemmilla pyörillä. Jos renkaat on erikokoiset niin saattaa aiheuttaa kummia lukon ylihyppyjä. Tuo lukkohan toimii niin että aina on perä lukossa, paitsi sitten kun jompaa kumpaa pyörää pyörittää ulkopuolinen voima lujempaa kun mitä perämurikka pyörii niin sitten päästää sen puolen pyörimään vapaasti. Mutkaan ajettaessa sisäkurvin pyörä vetää ja ulkokurvin puoli pyörii vapaasti. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
Kaivataan Jeep Cherokee T-Locker+ARB lukon asennus neuvoja/kuvia | Kimpsu | Maasturiprojektit | 8 | 22.08.2008 23:31 |
Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 |