![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vs: turbotMyyty paljonko ajettu? mitä kaikkea tehty? mikä ahdin? vois kiinnostaa jos infoa alkais löytyynMyyty |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä se ainaskin etukumia pyörittää siihenmalliin että ei kumit kauaa kestä. Tosiaan tullu mulle isomman kaupan yhteydessä, ja mulle tarpeeton. Tommosen hinnanhan jo ryyppääkin yhtenä viikonloppuna, niin ei luulis ny ainaskaan kallis olevan. Soittaja on voittaja. O5OO-11O11O
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
TD = Turbo Diesel
TDI = Turbo Direkt Injektion SDI = Saug Direkt Injektion
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ich habe sauerkraut in meine lederhosen.
|
||||
|
||||
![]()
Eine kleine nahctmusik. Eine reihe bier & wurst.
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Land Cruiser Hj 60 TDIC 200hv/603Nm -85 *MYYTY* | Oswald_o | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.02.2010 19:09 |
Myyty NISSAN BLUEBIRD TURBO SGX 200HV. HALPA: 1250€, KIIRE | VonLeka | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.02.2010 16:45 |
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
M: Yamaha 200hv -88 perämoottori | Rane_69 | O/M/V Muut | 0 | 09.12.2006 16:10 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |