Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.10.2010, 21:11
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Kuka vittu meni keksimään kromosomit?

__________________
RUMARACING Esla T4
  #2  
Vanha 18.10.2010, 21:16
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Kuka vittu meni keksimään kromosomit?
Ku Longsomit ei kestänyt....
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
  #3  
Vanha 19.10.2010, 19:51
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Ongelmana museoauton kytkin.

Kyseinen auto takaveto fiat, jota säilytetään kylmässä pressu tallissa aina talvi. Joka keväinen ongelma on kytkimen jumiminen (ruostuminen) kiinni, eli ei anna vaihdetta laittaa päälle ku pitäisi keväällä se saada tallista ulos. Vaihde päällä rytkäytteleminen, sen aina irrottaa, mutta olisiko jotain konstia ettei jäisi kiinni.

Mitäs jos laittaa puukapulan painamaan kytkin poljinta talven ajaksi? Hajoaako kytkin sylinteri? Veltostuuko paineasetelma?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
  #4  
Vanha 19.10.2010, 19:53
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Ongelmana museoauton kytkin.

Kyseinen auto takaveto fiat, jota säilytetään kylmässä pressu tallissa aina talvi. Joka keväinen ongelma on kytkimen jumiminen (ruostuminen) kiinni, eli ei anna vaihdetta laittaa päälle ku pitäisi keväällä se saada tallista ulos. Vaihde päällä rytkäytteleminen, sen aina irrottaa, mutta olisiko jotain konstia ettei jäisi kiinni.

Mitäs jos laittaa puukapulan painamaan kytkin poljinta talven ajaksi? Hajoaako kytkin sylinteri? Veltostuuko paineasetelma?
Ei kai kukaan kiellä sitä vaikka kerran kuukaudessa käydä käyttämässä ja venputtelemassa Niin kai meitsi tekis
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
  #5  
Vanha 19.10.2010, 19:56
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Ei kai kukaan kiellä sitä vaikka kerran kuukaudessa käydä käyttämässä ja venputtelemassa Niin kai meitsi tekis
No juu toki toi olis kans vaihtoehto, mut tahtoo jäädä tekemättä. Museoautollahan saa ajaa 30 päivää vuodessa. Ei sitä missään sanota, etteikö sillä sais ajaa talvellaki, mut ei tuohon oo vaihdettu enää talvirenkaita moneen vuoteen. =)
__________________
Huono tie, parempi mieli.
  #6  
Vanha 19.10.2010, 20:08
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
No juu toki toi olis kans vaihtoehto, mut tahtoo jäädä tekemättä. Museoautollahan saa ajaa 30 päivää vuodessa. Ei sitä missään sanota, etteikö sillä sais ajaa talvellaki, mut ei tuohon oo vaihdettu enää talvirenkaita moneen vuoteen. =)
Jotenkin musta äkkiseltään, ilman kytkinhydrometallurgin pätevyyttä, tulis mieleen että asetelman jouset lässähtää ja nestejärjestelmä antaisi periksi.


Käy vain käyttämässä sitä välillä ja polkemassa sitä kytkintä ja heittelet vaihdetta silmään ja annat vähän rasitusta. Ajamatta kuin ehkä 10 cm edestakas. Ei kai siinä muita keinoja ole... Sen lisäksi kuin että vaihtaisit vauhtipyörän amuliiniseen tai rosteriseen... ja levyn johki ruostumattomaan hybridihirviöön. Öljyäminen ei ole suositeltavaa kytkinosastossa.
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
  #7  
Vanha 22.10.2010, 18:54
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Paljonko maksaa 2,5" Rosteri putki metriltä? Seinämä vahvuus ei niin kauhean paksu tarvii olla.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
testi vaan hoojii TestZone 0 27.11.2008 13:42
Turpaan vaan jnu Linkit 3 19.02.2007 21:17
BJ:n SOA:sta aina vaan... Skodillac Tekniikka & Jutustelu 8 12.03.2006 18:23
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).