![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#126
|
||||
|
||||
![]()
jokos oot sen apparinpenkin vaihtanu??
|
#127
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas vaihteeksi tänne jotakin muutakin kun peltien repimis kuvia
![]() Alusta yms toimii mielestäni hyvin ja sille ei liene tarvetta tehdä mitään... Kansipahvihan siitä sitten meni ja se yritetään tehdä seuraavaksi paremmaksi. Jonkunlaiset tulirenkaat on suunnitteilla.... Ahtopaineet rajataan kiloon ettei ole liian mukavaa ![]() On se ladan kansi kaunis ![]() EDIT. Vähän möhemmin järkiin tultuani ahtopaineita ei rajata vaan ehkä nostetaan ja tehdään moottorista sellainen että se myös kestää paineet ![]() Viimeksi muokannut Punanenä : 02.07.2010 21:47 |
#128
|
||||
|
||||
![]()
jumalauta sehän näytti lähtevän hyvin, ja taka-akselin näyttäs toimivan. tonkun ois kerenny näkee tosi toimissa, itse en vaan aikasemmin kerenny paikalle.
aika pientä kuiteski et kansi pahvi menny kun mietitään kuinka paljon tuon koneen turbotukseen nähtiin vaivaa mut nytkun senkin saat kestää niin sittenhän sen pitäs olla vaan kovaa ajoo. |
#129
|
||||
|
||||
![]()
Asetan tämän tänne ylös vaihteeksi
![]() Auto toimii muuten lähes hyvin, Alakierroksilla voimaa on kuin ruohonleikkurissa huonona päivänä ja huippukierroksilla auto nousee maasta ilmaan ![]() Mutta sähköpuoli on kokolailla persiistä kun se pettää aina silloin kun ei saisi... akunkengässä oli yhdistysvika, se vaihdetiin ( ei auttanut paljoakaan).. Laturit ei kestä paria tuntia kauenpaa yms ![]() Nyt tehty asian eteen jotakin ettei aina tartte olla hinattavana sähköasian takia ![]() Tässä on uusi päävirtahaaroitinhässäkkä Ja tässä mutavellistä kauenpana asuva generaattori (edelleen venäläinen puheista huolimatta) Ps: Kertokaahan mistä saa mittojen mukaan kiilahihnaremmejä? Viimeksi muokannut Punanenä : 15.10.2010 18:50 |
#130
|
||||
|
||||
![]()
Toi sun peltirullahan on kätevä, vähän kun talouspaperilla pyyhkis huonot pellit pois
![]() |
#131
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitten otetaan perusmittaa jollain narulla, tms. säätövaran alkupäässä ja käydään Motonetin hyllystä kattomassa sopiva hihna. Jos menee liian pitkäksi siirrytään rakkorin hihnoihin. |
#132
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pisin motonetin hihna oli juuri sopiva ![]() Laturi on nyt paikoillaan konetilassa ja jopa remmin linja on suorassa ![]() Konetta kaljapäissäni kun kiljutin tuossa pihassa ja ihailin volttimittaria joka näytti pitkästä aikaa 14 volttia niin huomasin että kaasuttimen lohkojen välistä tulee komea bensasuihku ![]() ![]() Se menee sitten perushuollon puolelle jo eikä siitä enempää tänne projektipuolelle ![]() No kumminkin laturi on nyt ylhäällä ja toimii! Pari videota tähänväliin vaikkei ne nyt liitykkään mihinkään ![]() Viimeksi muokannut Punanenä : 22.10.2010 16:43 |
#133
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun on lunta ja kaikkea niin sliksit vaihtui ihan oikeisiin kuviollisiin renkaisiin
![]() ----------------------------- ![]() ![]() Jakolaatikko sai kipiää hauholla eikä lukko mene enää vapaa-asentoon mutta se on kai se ja sama ![]() Itse päävaihteisto päästää näköjään vedet sisälle, Oli jäätynyt täysin jumiin mutta öljyt vaihdettu sinnekkin nyt. Myös päävirtakatkaisija,vinssin releet ja nappulat jäätyvät näköjään jumiin ![]() No...itsehän olin sitä mieltä että katto on se paha juttu mistä pitää päästä eroon ![]() Viimeksi muokannut Punanenä : 11.12.2010 13:50 |
#134
|
||||
|
||||
![]()
Taas jotakin päivitystä luvassa, Hengetön diesel korvaa entisen bensakoneen
![]() ![]() Tuossa turbossa on erikoista mielestäni nuo suunnat mihin mikäkin lähtö osoittaa... Akselit on myös pakko vaihtaa jäykiksi moottorivaihdon myötä vaikka niitten kanssa ei ongelmia ole ollutkaan pitkään aikaan... Rover akselit tulee.. Parempi se kai on mönkiä mettässä hitaasti kauan kuin lennähtää mättäältä toiselle ja kerätä osaset pussiin ja lähtiä kotiappäin ![]() Viimeksi muokannut Punanenä : 05.02.2011 18:07 |
#135
|
||||
|
||||
![]()
Aika seppäyksiä, eikä silleen niinkuin huonossa mielessä. ja toi laitteen olemus on kyllä lipakka..
|
#136
|
||||
|
||||
![]()
Minkä vehkeen ahdin tuo on? Katsoin ensin että tuo on hukkaportillinen, mutta painepurkki taitaakin kääntää johde siipiä.
Kompressoripesää ei taida pystyä kääntämään runkoon nähden, tuon purkin kiinnityspisteen takia? Pakopesä taitaa pyöriä vapaasti.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#137
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ajattelin aluksi pyöritellä osat mukavampiin asentoihin mutta siipien kääntömekanismin ja kellon takia ei oikein onnistu. Pakopesällä on muutama mahdollinen asento kuitenkin. Viimeksi muokannut Punanenä : 06.02.2011 05:37 |
#138
|
|||
|
|||
![]()
Siirtolappu nokassa, onko tällä ajettu liikenteessä?
![]() ![]() |
#139
|
||||
|
||||
![]()
Tämä on nyt R.I.P.
![]() Tällä tuli mentyä landcruiserin menemättömistä paikoista ja tuli käytyä tikinmaalla x10,kulmakorvessa,ahlajärvellä,ikaalisissa,hauholl a seitsemisenportill kurussa ja monessa muualla. Kyynel ![]() Piänet sittiäiselle ![]() Viimeksi muokannut Punanenä : 02.07.2011 17:11 |
#140
|
|||
|
|||
![]()
PIÄNET OTETTU JO !! SÄKIN OOT TAINNU ?
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|